ضربه به AFC پس از غیبت استقلال و پرسپولیس!

خبرورزشی نوشت: محسن یوسفی گفت: معتقدم مس می‌توانست در این بازی برنده باشد یا مساوی بگیرد ولی درخشش بازیکنان استقلال مانع از این شد و حتی به این تیم مساوی هم ندادند.

محسن یوسفی در گفت‌وگویی، درباره شرایط این روزهای استقلال، بازی قبلی با مس رفسنجان و دیدار پیش روی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان همچنین موضوع حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌ کرد.

وضعیت استقلال در صدر جدول را چطور می‌بینید؟

شرایطش خوب است ولی به هر حال هنوز یک مقدار نگرانی بابت اینکه آیا استقلال می‌تواند امسال قهرمان شود یا نه وجود دارد.

چطور؟

با توجه به اتفاقات سال‌های گذشته هنوز دل هواداران به شرایط تیم شان قرص نیست. درست است که ما بازی‌هایمان را می‌بریم و صدر جدولیم ولی از آنطرف پرسپولیس هم خوب نتیجه می‌گیرد. سپاهان هم با اینکه چند بازی لغزش داشته ولی بالاخره سپاهان است و هر لحظه می‌تواند با کوچک ترین لغزش استقلال خود را به بالای جدول برساند. فاصله امتیازات به اندازه یکی دو برد بیشتر نیست. به همین خاطر چشم هواداران از شرایط سال‌های گذشته ترسیده و کمی‌نگرانی وجود دارد. البته امیدوارم که این روند خوب تا پایان فصل ادامه و استقلال در نهایت قهرمان شود.

بازی با مس چطور بود؟

مس یکی از تیم‌های خوب و تاکتیکی این فصل است که انصافاً فوتبال خوبی هم مقابل استقلال به نمایش گذاشت. به نظرم استقلال سه امتیاز خیلی حساس را مقابل مس به دست آورد. من حتی معتقدم مس می‌توانست در این بازی برنده باشد یا مساوی بگیرد ولی درخشش بازیکنان استقلال مانع از این شد و حتی به این تیم مساوی هم ندادند. این برد از نظر روحی شرایط تیم را بالا برد.

بازی بعدی با نفت مسجدسلیمان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

درست است که نفت مسجد سلیمان مشکلات زیادی دارد ولی همیشه تیم‌هایی در لیگ بوده اند که درگیر مشکلات مالی هستند. استقلال نباید تمرکزش را به خاطر این مسائل از دست بدهد. نباید مثل بازی با فجرسپاسی این تیم را دست‌کم بگیرد تا غافلگیر نشود. سه امتیاز این بازی نقش موثری در دور برگشت برای استقلال خواهد داشت.

حذف باشگاه استقلال از گردونه مسابقات آسیایی را چطور تحلیل می‌کنید؟

به نظرم این بزرگترین فاجعه ای بود که می‌شد برای استقلال و پرسپولیس اتفاق بیافتد و افتاد. هرچند که در این ده سال اخیر بارها درباره اش صحبت شده اما هیچ کس برای رفع مشکلات این دو تیم اقدامی‌نکرد. قطعاً حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا برای هواداران و اعضای این دو تیم ضرر و ضربه بزرگی محسوب می‌شود اما به نظرم ضرر اصلی را کنفدراسیون فوتبال آسیا کرد چون با نبود این دو تیم ضربه بزرگی به سطح کیفی مسابقاتش می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

با خودشان می‌گویند به درک که استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان نیستند!

یحیی باز هم به رکورد برانکو و کالدرون نرسید

جدایی ارسلان از استقلال به یک شرط

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1591310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    1 1
    ضربه به AFC ؟؟؟ شوخی نکن ؟!
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    تحریم ای آف سی