این استقلال بباز نیست!

استقلال با سه گل مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان آبی پوشان با سه گل میزبان خود را شکست دادند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، مصطفی ناییج پور، مصطفی لطفی، میرهادی میرجوان، محمد بلبلی، میثم نقی زاده، مسلم مجدمی، مجید عیدی، ، میلاد باقری، مهرداد هدایتیان

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، رودی ژستد، سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده

نیمه اول:

دقیقه ۱۲: اولین موقعیت این بازی توسط استقلال ایجاد شد که ارسال کوین یامگا به روی دروازه با ضربه سر خاقانی همراه شد که توپ در اختیار سنگربان نفت قرار گرفت.

دقیقه ۱۳: پرتاب اوت توسط میلاد باقری به شکل بلندی روی دروازه استقلال ارسال شد، که توپ نصیب محمد بلبلی شد و ضربه سر او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: ارسال آبی ها روی دروازه نفت با دفع توپ مدافعین این تیم همراه شد که توپ پشت محوطه جریمه به امیرحسین حسین زاده رسید و شلیک سرکش این بازیکن به شکل بسیار زیبایی وارد دروازه حریف شد تا آبی پوشان یک بر صفر پیش بیفتند.

دقیقه ۳۱: اشتباه عجیب مجتبی لطفی و پاس رو به عقب او در آستانه ورود به دروازه خودی بود که محسن زاده سنگربان نفت با یک تکل، توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۳: نفتی ها برای جبران گل خورده موقعیت های نصفه و نیمه ای ایجاد کردند که در دقیقه ۳۳ ارسال میرجوان از سمت راست را حسینی جمع کرد و مانع از شکل گیری یک موقعیت خطرناک برای نفت شد.

دقیقه ۴۱: میزبان بار دیگر به سمت دروازه استقلال یورش برد که فرصت بسیار خوب گلزنی برای نفت مسجدسلیمانی و پاس بلبلی به میرجوان رسید که شوت او پس از برخورد به آقاسی راهی کرنر شد.

بیشتر بخوانید:

نیمه دوم:

دقیقه ۴۹: یک پرتاب اوت بلند دیگر به درون محوطه جریمه استقلال فرصت بسیار خوبی را برای مهرداد هدایتیان فراهم کرد که شوت این بازیکن در دهانه دروازه به آسمان زده شد.

دقیقه ۵۱: استقلالی ها برخلاف نیمه اول که بازی کم رمق دنبال شد، در نیمه دوم قصد عقب نشینی نداشتند و در حرکتی بسیار خوب از سمت راست به دروازه حریف حمله کردند که پاس کوین یامگا به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکن نیز با شوتی محکم توپ را به گوشه دروازه نفت فرستاد و آبی ها را با ۲ گل پیش انداخت و در این بازی دبل کرد.

دقیقه ۵۵: ارسال وریا غفوری از سمت راست با تأثیرگذاری مهدی پور به رودی ژستد رسید و شوت این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: شاگردان مجیدی که با گل دوم موتورشان روشن شده بود، روی یک کار تیمی، گل زیبایی را به ثمر رساندند. ابتدا زبیر نیک نفس توپ را ژستد داد و او نیز با یک پاس تک ضرب، مهدی پور را صاحب توپ کرد. این بازیکن نیز با یک پاس در عمق زیبا کوین یامگا را صاحب توپ کرد و این بازیکن در مصافی تک به تک با سنگربان نفت با یک ضربه چیپ توپ را وارد دروازه میزبان کرد تا استقلال با ۳ گل از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه ۶۸: پاس کوین یامگا پشت محوطه جریمه به حسین زاده رسید که شوت او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: پاس دیدنی رودی ژستد در موقعیتی ایده آل به کوین یامگا رسید ولی شوت این بازیکن به شکل کاملا خطرناک از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴:  نفتی ها با ایجاد موقعیت روی دروازه استقلال یک فرصت خوب گلزنی داشتند که ضربه سجاد حیدری را حسینی با واکنشی زیبا دفع کرد.

دقیقه ۸۳: فرصت خوب دیگری نصیب نفت شد که شوت سجاد حیدری با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: دو شوت پشت سر هم از سوی وریا غفوری و زبیر نیک نفس به مدافعان نفت برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۵: یک ارسال از سمت راست به روی دروازه استقلال نصیب مجتبی مقتدایی شد که شوت او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

۲۵۷ ۲۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1592241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =