قاتل دختر کر و لال پس از 9سال بالاخره قصاص شد/ او جسد مقتول را آتش زده بود

ایران نوشت:مرد زندانی که به جرم قتل دختری کر و لال به قصاص محکوم شده بود پس از 9 سال در ندامتگاه مرکزی کرج به دار مجازات آویخته شد.

 رسیدگی به این پرونده از 9 سال قبل به‌دنبال کشف جسد سوخته دختر جوانی در یکی از بوستان‌های کمالشهر کرج شروع شد. خیلی زود مأموران پلیس در محل حاضر شده و تحقیقات برای شناسایی هویت جسد سوخته کلید خورد. طولی نکشید که با شناسایی هویت مقتول و خانواده وی رمزگشایی از این جنایت هولناک در دستور کار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت.

در نخستین گام ردپای مرد جوانی در این پرونده شناسایی و به دستور بازپرس پرونده وی دستگیر شد.
متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من متأهل هستم، یک روز در پارک با این دختر آشنا شدم و وقتی فهمیدم مشکل شنوایی و گفتاری دارد با وعده ازدواج او را فریب دادم و روزی که همسرم در خانه نبود این دختر را به خانه‌ام کشاندم و مورد آزار و اذیت قرار دادم. اما دختر جوان که خیلی ترسیده بود می‌خواست از من شکایت کند و به اداره پلیس برود من هم برای اینکه می‌ترسیدم همسرم بفهمد و آبرویم برود او را به یکی بوستان‌های کمالشهر کشانده و با ضربه چاقو اول او را به قتل رساندم و بعد جسدش را آتش زدم.
بدین ترتیب با اعترافات مرد شرور کیفرخواست وی به اتهام تعرض، قتل و جنایت بر میت صادر و پس از محاکمه در شعبه یکم دادگاه کیفری البرز به قصاص و اعدام محکوم شد. این حکم با تأیید قضات دیوان عالی کشور برای اجرا به شعبه اجرای احکام فرستاده شد و سرانجام پس از 9 سال مرد جنایتکار با واریز تفاضل دیه مقتول از سوی بیت‌المال در ندامتگاه مرکزی کرج به دار مجازات آویخته شد.
23302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    6 0
    چرا 9 سال نگهش داشتید که با پول مالیات مردم تو زندان مفت بخوره و بخوابه همون اول که حکم صادر شده بود باید اعدامش میکردید
  • love canada US ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 7
    اعدام چرا مگر خانواده اون دختر انسانیت ندارند طرف باید ریشه یابی میشد حتما ریشه یابی میگفت که طرف نیاز داشته که این کار را کرده مقصر مردم و جامعه بودند که نیاز های این اقا را بر طرف نکردند در ضمن دلیل همه این ها فقره و ادم های فقیر الین کار را میکنند