۲ نفر
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
فروش نایلون حبابدار

نایلون حبابدار با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نایلون‌هایی شفاف که نقش ضربه‌گیر را بازی می‌کنند.

نایلون حبابدار با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نایلون‌هایی شفاف که نقش ضربه‌گیر را بازی می‌کنند. حباب‌های این نایلون‌ها پر از هوا هستند که به دست هر کس برسند، نمی‌تواند از لذت ترکاندن آن‌ها و لمسشان زیر دست بگذرد. دقیقاً همین حباب‌های پر از هوا هستند که عملکردی خاص به این نایلون‌ها بخشیده‌اند. اولین کاربرد این نایلون برای بسته‌بندی و نگهداری از محصولاتی است که در زمان جابه‌جایی نیاز به مراقبت ویژه دارند. حباب‌ها می‌توانند ضربه‌های وارده به این محصولات را تا حد زیادی خنثی کنند. مقاومت نایلون حبابدار به اندازه حباب‌ها وابسته است. هر چه محصول مورد نظر از حساسیت بالاتر برخوردار باشد، بهتر است اندازه حباب‌ها ریزتر شود. برای محصولات بزرگ و شکستنی نایلون‌هایی با حباب درشت‌تر کارایی دارند. از آن‌ها به شکل‌های مختلفی در صنایع استفاده می‌شود. هر تولیدکننده‌ای با توجه به مشخصات محصولش می‌تواند گزینه مناسب را انتخاب کند.  

 انواع نایلون حبابدار

داخل نایلون حبابدار متشکل از جنسی صاف و لطیف است. ولی پوشش خارجی آن حباب‌هایی در اندازه‌های گوناگون دارد. ماده اولیه به کار رفته در ساخت این نایلون‌ها از پلی اتیلن است. ماده‌ای که انواع مختلفی دارد. معمولی‌ترین نوع این نایلون‌ها انواع دو بعدی آن هستند. از این نوع نایلون‌ها برای بسته‌بندی کالاهای مختلف استفاده می‌شود. برای به سلامت رساندن کالاهایی مثل شکستنی‌ها، قاب عکس و تابلو، لوازم یدکی و قطعه‌های الکترونیکی به مقصد می‌توان از این نایلون‌ها استفاده کرد. کاور نایلون حبابدار سه بعدی برای بسته‌بندی محصولاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شکل مکعب داشته باشند. یخچال و گاز و مبلمان و کمد و ابزارهای صنعتی مکعب شکل محصولاتی هستند که با پیچاندن این نوع نایلون‌ها به دورشان از گزند حوادث محفوظ می‌مانند.

نایلون‌هایی که دارای دولایه حباب با اندازه درشت هستند برای اینکه قطر بیشتری دارند برای محافظت از کالاهای شکستنی در زمان حمل و نقل مناسب‌تر هستند. همه این نایلون‌ها دولایه نیستند. برخی از آن‌ها هم برای محافظت بیشتر به شکل سه لایه ساخته می‌شوند. سه لایه شدن نایلون‌های حبابدار درشت کارکرد بهتری دارند. در ضمن، همین یک لایه اضافه مقاومت آن‌ها را بیشتر می‌کند. برای جابه‌جایی و بسته‌بندی محصولات بزرگ‌تر این نوع گزینه بسیار مناسبی است. نایلون حبابدار سه لایه ریز هم با داشتن یک لایه اضافه‌تر کارایی بهتری پیدا کرده است. لایه سوم موجب شده است که حباب‌های نایلون بر اثر فشار حالت حبابی خود را از دست ندهند.

کاربرد نایلون حبابدار

بیشترین و رایج‌ترین کاربرد نایلون حبابدار در صنعت بسته‌بندی است. این نایلون‌ها که حکم ضربه‌گیر سلولی در زمان حمل و نقل کالاها را دارند، می‌توانند محافظت از محصول را چند برابر کنند. این نایلون‌ها به شیوه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک شیوه آن است که محصولات را به‌طور کامل با نایلون حبابدار پوشاند. یا آن‌ها را درون کیسه‌های حبابدار قرار داد. برای محصولاتی شبیه بشقاب و لیوان هم می‌توان به‌صورت تکه تکه نایلون‌ها را میان هر قطعه به کار برد. وسایل و محصولات بزرگ‌تر نیاز دارند که این نایلون‌ها روی آن‌ها چسبانده شوند. هر شیوه‌ای باید در نهایت بیشترین عملکرد را برای محصول مورد نظر داشته باشد.

فروش نایلون حبابدار

معیار انتخاب نباید قیمت پلاستیک حبابدار باشد. در زمان انتخاب نایلون برای بسته‌بندی بیش از هر چیز باید به اندازه و میزان حساسیت آن توجه شود. نایلون‌های کوچک‌تر که حباب‌های ریز دارند برای محصولات ظریف کاربرد دارند. برای محصولات با ابعاد بزرگ‌تر هم نایلون‌های دارای حباب بیشتر و بزرگ‌تر مناسب ترند. حباب‌های ریزتر در مقابل ضربه‌ها محافظت کمتری دارند، اما می‌توانند در مقابل خراش‌ها از محصول مراقبت کنند. حباب‌های درشت‌تر که با هوای بیشتری پر می‌شوند، برای ایجاد لایه‌های اضافه مطلوب‌اند.  

نایلون‌هایی که ضد الکتریسیته ساکن هستند برای کالاهای برقی کارایی بیشتری دارند. حتی در بازار نوع نایلون‌های پشت چسب‌دار هم موجود است که برای عایق‌بندی و بالا بردن استحکام محصولات مورد نظر عملکرد فوق العاده‌ای دارند. آشنایی با انواع نایلون‌ها و فروش پلاستیک حبابدار و کارکرد هر یک از آن‌ها موجب می‌شود که فرد در زمان تهیه انتخاب مناسب‌تری داشته باشد. ممکن است یک انتخاب اشتباه منجر به مختل شدن کارایی این نایلون‌ها شود.   

 مراحل تولید و ساخت نایلون حبابدار

نایلون حبابدار برای تولید باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارد. در مرحله اول تولید این ماده رزین پلی اتیلن را در دستگاه قالب‌سازی ذوب می‌کنند. وقتی به خوبی به شکل مایع در آمد، آن را روی یک تخته به شکلی نازک پهن می‌کنند. دو لایه نایلون باید به‌صورتی رو هم قرار بگیرند تا لایه‌ای از هوا درمیان آن‌ها به‌وجود بیاید. در مرحله بعد این ورق‌ها دور یک دستگاه استوانه‌ای می‌پیچند. استوانه‌ای که روی سطح آن یک‌سری حفره وجود داشته باشد. یک دستگاه مکنده هوای اضافه روی سطح نایلون را می‌کشد. در نهایت هم روی سطح نایلون محفظه‌هایی با فواصل مشخص شکل می‌گیرد.

در کارخانه پلاستیک حبابدار بعد از این که ورق پلاستیکی شکل گرفت، لایه آخر را به آن می‌افزایند. برای به هم چسباندن این دولایه به‌طور معمول از مواد پلاستیکی مخصوص این کار استفاده می‌کنند.  

کاربردهای نایلون حبابدار در خانه

نایلون حبابدار علاوه‌بر بسته‌بندی می‌تواند در خانه برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. یعنی می‌توان بعد از این که نقش محافظت از محصول را در بسته‌بندی تمام کرد، آن‌ها را همچنان نگه داشت. زیرا کاربردهای دیگر هم می‌توان از آن‌ها انتظار داشت. مثلاً اگر کسی مدت زمان زیادی کفش به پا دارد، می‌تواند با استفاده از این نایلون‌ها برای خودش یک کفی کفش راحت بسازد. حتی از این نایلون‌ها اضافه در خانه می‌توان برای کارهای خلاقانه بهره برد. یکی از این کارها برش این نایلون‌ها به شکل قلب و رنگ‌آمیزی آن است که می‌تواند مانند تمبر یا مهر استفاده قرار گیرد.

فروش نایلون حبابدار

فروش نایلون حبابدار می‌تواند با هدف محافظت از سرما صورت گیرد. این نایلون‌ها یک لایه هوا دارند که می‌تواند به‌عنوان یک لایه محافظ از سرما باشد. زیرا گرما را در فضای خود نگه می‌دارد. برای گرما بخشیدن به گلدان‌هایی که در فصل سرما در فضای بیرون قرار می‌گیرند نیز مناسب هستند. شاید بتوان به‌عنوان یک پوشش محافظتی و جلوگیری از یخ‌زدگی این نایلون‌ها را در هر جایی به کار برد. نه تنها این نایلون‌ها برای محافظت از اشیا کاربرد دارند، بلکه می‌توانند برای محافظت از بدن افراد استفاده شوند. باغبان‌ها که مجبورند در زمان کار روی زمین زانو بزنند، بستن یک تکه نایلون حبابدار می‌تواند زانو در زمان برخورد با زمین از چیزهای خطرناک حفظ کند. در زمان اسباب‌کشی هم برای کارتن کردن لوازم حساس و شکستنی می‌توان روی کاربرد این نایلون‌ها حساب کرد.

 تهیه نایلون حبابدار از حباب باران

برای استفاده بهینه از نایلون حبابدار باید از شرکت‌های معتبر آن را تهیه کرد. مرکزی که و ۳۳ سال است دست به تولید انواع نایلون و از جمله انواع حبابدار زده و در این زمینه به صنایع مختلف خدمات بی‌نظیری را ارائه کرده است. نایلون‌های حبابدار دارای انواع و اقسام مختلف با کاربردهای متفاوت هستند که می‌توانید در تهیه نایلون مناسب برای صنعت و بسته‌بندی محصولات تولیدی خود از مشاوران این مجموعه کمک و راهنمایی بگیرید. نایلون حبابدار در این مرکز به‌صورت رول کیسه کاورهای چند بعدی و مکعب به بازار عرضه می‌شوند و استفاده از آن‌ها ساده است. برای تهیه محصولات متنوع و با کیفیت این مرکز می‌توانید به نشانی https://hobabbaran.com/ مراجعه کنید.  تلفن تماس ۰۹۱۲۷۰۰۷۰۰۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =