رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی به عنوان رییس جدید سازمان جهادکشاورزی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در مراسمی که با حضور محمد مهدی برومندی معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، تشکل ها و جمعی از کشاورزان در سالن باغستان قزوین برگزار شد، از خدمات فاطمه خمسه که به مدت چهار سال و یک ماه در سمت ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مشغول به خدمت بود تقدیر به عمل آمد و رضا افلاطونی به عنوان رییس جدید این سازمان معرفی شد.

فاطمه خمسه، رئیس سابق جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این مراسم گفت: از سال ۹۶ آرامش، پویایی، امنیت، افزایش و پایداری تولید سرلوحه جهادکشاورزی قرار گرفت.

وی افزود: جهاد کشاورزی نسبت به تمام دستگاه‌ها جایگاه بسیار ویژه‌ای را در استان کسب کرده و یک بار دیگر خود را به رخ استان و کشور کشید و وزیر جهاد کشاورزی نیز این موضوع را بارها تکرار کرده است.

رئیس سابق جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: امروز شاهد اوج بخش کشاورزی استان هستیم، تولید شیر و تخم مرغ و مرغ در استان سابقه نداشته و شاهد مازاد گوشت قرمز بودیم و با تمام از تولید حمایت شده است.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار میلیارد تومان جذب سرمایه ارزان قیمت را داشتیم، چرا که بازگشت واحدهای نیمه راکد بر چرخه تولید را باور داشتیم.

خمسه افزود: طی دو سالی که با چالش پروتئین در کشور مواجه بودیم با همت تولیدکنندگان استان و حمایت‌های جهاد کشاورزی، در قزوین با چالش مواجه نشدیم.

وی ادامه داد: طی این چهار سال سعی شد حتی یک تصمیم اشتباه نداشته باشیم که به ضرر کشاورزی استان تمام شود و خوشحالم که این چهار سال را با همفکری و همدلی تمام همکاران به این نقطه رسیدیم.

رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان از همراهی معاونان، مدیران و تمام همکاران مجموعه جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: در مقابل این همدلی‌ها و همراهی‌ها سر تعظیم فرود می‌آوردم.

در ادامه میثم پیله فروش، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: باید به فکر افزایش کیفیت تولیدات باشیم و نمی‌توانیم در شرایطی که با خشکسالی مواجه هستیم، مصرف آب در عرصه کشاورزی را به کیفیت موجود ادامه دهیم و سال آینده سال سختی را خواهیم داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: کشت ذرت و طرح تاک باید مورد توجه قرار گیرد، توسعه روستایی و تنظیم بازار بر عهده جهاد کشاورزی است و اتکا به روش‌های سابق ما را با مشکل مواجه می‌کند که این امر در چالش مرغ مشخص بود، باید بازار را هوشمندانه مدیریت کرد و بگیر و ببندها جوابگو نیست.

وی بیان کرد: در ستاد تنظیم بازار اجازه عرضه کالاهای اساسی در قالب اپلیکیشن‌ها داده شد که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول افزود: توسعه روستایی دارای اهمیت است و باید برای آن راه‌حل‌هایی ارائه شود و با ایجاد مشاغل پایدار در این بخش فکری برای زنده ماندن روستاها داشته باشیم.

رضا افلاطونی، رییس جدید سازمان جهادکشاورزی استان قزوین مسئولیت هایی چون رئیس اداره حقوقی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان،  مدیر کل حراست و مدیر کل دفتر حقوقی سازمان جنگل ها و مراتع کشور و در حال حاضر  معاون حفاظت و امور اراضی  سازمان جنگل ها و مراتع کشور را در کارنامه خود دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =