مرسدس بنز پرچمدار خودرو های الکتریکی را معرفی کرد/ تصاویر

مرسدس بنز با مدل EQXX پرچمدار خوردروها الکترونیک را به جهانیان معرفی می کند

به گزارش خبرآنلاین ،مرسدس بنز استانداردهای جدیدی را برای برد الکتریکی و کارایی با VISION EQXX تعیین  کرده است. نمونه اولیه نشان می دهد که حمل و نقل الکتریکی چقدر کارآمد، پایدار و مجلل می تواند باشد. این قهرمان راندمان با یک بار شارژ باتری بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر برد دارد که معادل مصرف انرژی کمتر از ۱۰ کیلووات ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر است.  و این تا حدزیادی به دلیل طراحی بیرونی و آیرودینامیک است که به ضریب درگ معیار ۰.۱۷ دست یافته است. بدنه مقاومت ناپذیر ابعاد  انقلابVISION EQXX را فراتر می برد . با طراحی سبک وزن، نوآوری‌های باتری و مواد جدید دقیقاً نشان می‌دهد که چه چیزی یک خودروی الکتریکی را در آینده  در قالب یک مرسدس بنز متحول می کند.

مرسدس بنز

مدیر توسعه گروه خودروسازی دایملر آقای مارکوس شفر در مصاحبه جدید خود اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تا واحدهای قدرت، باتری و موتورهای الکتریکی را به طور کامل به کنترل خود درآورد.

مشابه کاری که امروزه در زمینه محصولات احتراق داخلی در حال انجام دادن است.در حال حاضر موتورهای الکتریکی از خارج از شرکت مرسدس بنز تامین می‌شود.

مرسدس بنز


طراحی نفس گیر 
هنر زیبای آیرودینامیک یک سنت طولانی و درخشان در  تولید اتومبیل های مرسدس بنز دارد. علاقه مندان به خودرو C ۱۱۱ از دهه ۱۹۷۰   این هنر را به یاد دارند. امروزه این کلاس لوکس، EQS است که رکورد جهانی تولید آیرودینامیک ترین خودرو را در اختیار دارد.

مرسدس بنز

VISION EQXX اکنون در حال ایجاد نقطه عطف بعدی است - با ضریب درگ فقط ۰.۱۷. این مقدار رکورد برای رانندگی الکتریکی و مهمتر از همه برای برد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این به این دلیل است که دو سوم انرژی الکتریکی فقط برای مقابله با مقاومت هوا مورد نیاز است. و طراحی نفس گیر این میزان را به حداقل رسانده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =