نرم افزار حسابداری مناسب برای 1401 چیست؟

یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کار برای ورود به سال جدید این است که چگونه در سال جدید مدیریت امور مالی کسب و کار خود را آسان کنند؟

یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کار برای ورود به سال جدید این است که چگونه در سال جدید مدیریت امور مالی کسب و کار خود را آسان کنند؟ برای بررسی این موضوع و انتخاب یک نرم افزار حسابداری برای توسعه یا شروع کسب و کار خود در سال جدید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

به کدام ویژگی های یک نرم افزار حسابداری باید توجه کرد؟

ویژگی های نرم افزار حسابداری

انعطاف پذیر

بررسی کنید که نرم افزار حسابداری مورد نظر شما می تواند با نیازهای شما سازگار باشد. هرکسی نیازهای متفاوتی دارد و دانستن اینکه می‌توانید نرم‌افزار خود را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید، می‌تواند ارزشمند باشد. همچنین به این معنی است که اگر نیازهای شما در طول زمان افزایش یابد، نرم افزار مورد نظر کماکان پاسخگوی نیازهای شماست.

چقدر هزینه دارد؟

قیمت نرم افزار حسابداری بسته به نیاز شما متفاوت است. برای نرم افزاری که کارایی آن بسیار بیشتر از نیاز شماست ثبت نام نکنید زیرا ممکن است هزینه ها نیز افزایش یابد. به همین ترتیب، به دنبال نرم افزاری باشید که برای ابعاد شرکت شما مناسب باشد.

گزارش دهی دقیق

دانستن اینکه گزارشات شما صحیح هستند امری حیاتی است. بنابراین، استفاده از یک نرم افزار حسابداری که دارای مهلت تست است، غالبا راه حلی مناسب است. این موضوع میتواند به شما کمک کند تا انتخابی درست کرده و در آینده از خرید نرم افزار پشیمان نشوید.

مطابق با آخرین تغییرات قوانین

یکی از نکات مهم که در خرید نرم افزار حسابداری باید به آن توجه کنید، مطابقت با آخرین تغییرات در قوانین است. در صورتی که انتخاب اشتباهی کنید، این موضوع ممکن است برای شما هزینه های بسیار بالا و جبران ناپذیری داشته باشد.

پشتیبانی فنی

اگر شما یک کسب و کار کوچک را مدیریت می کنید حتما می دانید که با ارزش ترین دارایی شما زمان است. بنابراین بررسی کنید که نرم افزار به شما امکان پشتیبانی فنی با کیفیت را می دهد. در صورت بروز، ارتباط داشتن با یک متخصص، چه از طریق تلفن یا از طریق ایمیل می تواند کمک بزرگی باشد. بسیاری از نرم‌افزارهای موجود در بازار با وجود اینکه هزینه های گزافی بابت پشتیبانی از مشتریان خود می گیرند اما در آخر خدمات خوبی را ارائه نمی‌دهند.

توانایی ادغام با سایر نرم افزارها

اگر یک کسب و کار کوچک دارید، داشتن نرم افزار که بتواند برای ساده کردن امور  با سایر سیستم های شما اتصال برقرار کند حیاتی است. همچنین به دنبال قابلیت‌های گزارش‌دهی سریع و آسان، و گزینه اشتراک‌گذاری داده‌ها با افراد دیگر  نیز بسیار ضروری است.

آیا استفاده از نرم افزار آسان است؟

استفاده از نرم افزار جدید در کسب و کار شما مستلزم یک دوره یادگیری است. پس یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که محیط نرم افزار برای کاربر آسان باشد و بتواند کار با آن را به سرعت یاد بگیرد.

بهترین نرم‌افزار حسابداری برای کسب‌وکارهای کوچک، نرم‌افزاری است که تجربه کاربری عالی را در اولویت قرار می‌دهد. به این معنی که یادگیری آن آسان است و دارای ویژگی‌های مشخص و سازمان‌دهی‌شده است.

آیا پلتفرم امن است؟

امنیت سایبری یک نگرانی اصلی برای مشاغل در هر اندازه است. به ویژه نرم افزارهای مالی که اطلاعات مهم شرکت در آن ذخیره شده است. اطلاعات مالی شرکت و مشتری بسیار حساس است و فقط باید به امن ترین برنامه ها اعتماد کرد.

کدام نرم افزار حسابداری را باید انتخاب کرد؟

یکی از نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار که تمام نیازهای شما را برطرف کرده و میتوان به وسیله آن به راحتی کسب و کار را تغییر داد، نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو است.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو با بهره گیری از آخرین دانش روز تمام قابلیتهایی که به آن اشاره شد را داراست.

قابلیت های نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

قابلیتهای نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

انعطاف پذیری و گزارش گیری دقیق

حسابداری فینتو قابلیت شخصی سازی برای کسب و کارهای مختلف را دارد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. همچنین با فینتو می توانید به راحتی گزارشات مالی گوناگون و دقیقی را مشاهده کنید که در مدیریت مالی بسیار اهمیت دارد.

نرم افزار حسابداری مناسب شرکتهای چند شعبه ای

با نرم افزارهای حسابداری آفلاین موجود در بازار نمی‌توان به راحتی به صورت چند کاربره و یا در شرکتهای چند شعبه‌ای امور مالی را انجام داد. حسابداری فینتو با بکارگیری رایانش ابری این قابلیت را به کاربر می‌دهد که از هرکجا و در هر زمان به امور خود رسیدگی کند.

همچنین مدیران می‌توانند به تعریف سطح دسترسی های متفاوت برای کارمندان خود به راحتی امور شرکت را با دیگر کارمندان اشتراک بگذارند.

شروع آسان، آموزش و پشتیبانی

یکی از مزایای دیگر نرم افزارهای حسابداری تحت وب این است که نیازی به راه اندازی های بسیار پیچیده ندارد. فینتو با پشتیبانی قدرتمند خود روند راه اندازی و انجام امور را از همیشه برای مشتریان ساده تر کرده است. همچنین حسابداری آنلاین فینتو به شما این امکان را می‌دهد که برای شروع به کار از منابع آموزشی فینتو استفاده کنید.

وبلاگ فینتو علاوه بر آموزش کار با نرم افزارهای فینتو، منبع خوبی برای مطالعه در حوزه مدیریت مالی و منابع انسانی است.

قابلیت اتصال به سایر نرم افزارهای مالی و منابع انسانی فینتو

مجموعه نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو شامل: حسابداری آنلاین، حقوق و دستمزد آنلاین، حضور و غیاب آنلاین و تنخواه گردان می‌باشد. می‌توان گفت که فینتو یک نرم افزار ساده نیست و در حقیقت یک راهکار مناسب برای توسعه کسب و کارهاست.

همچنین کلیه نرم افزارهای فینتو قابلیت اتصال به یکدیگر را دارد که این امکان در هیچ یک از نرم افزارهای موجود در بازار دیده نمی‌شود.

مهلت تست رایگان

بسیاری از نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار یا قابلیت بررسی توسط مشتری را ندارند و یا اینکه تنها شما می‌توانید یک دموی رایگان از آن را ببینید. اما نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو دارای 15 روز مهلت تست رایگان است که این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید به طور کامل نرم افزار را مورد بررسی قرار داده و سپس خریداری کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =