پیام بازدارنده رزمایش دریایی ایران، چین و روسیه

فارس نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از آنجا که کشور های بیگانه همیشه در منطقه به دنبال ناامنی هستند، رزمایش دریایی ایران، چین و روسیه در خلیج فارس پیام خوبی برای آنان خواهد داشت.

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره برگزاری رزمایش دریایی ایران، چین و روسیه، اظهار داشت: برگزاری این رزمایش در خلیج فارس در واقع قدرت نمایی قدرت های منطقه در مقابل بیگانگان است و از آنجا که کشور های بیگانه همیشه در منطقه به دنبال ناامنی هستند، لذا برگزاری این رزمایش قطعاً پیام خوبی برای بیگانگان خواهد داشت.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و صهیونیست ها باید بسیار هوشیار باشند که این منطقه دارای صاحب و بزرگ است پس نباید طمعی نسبت به منابع این منطقه داشته باشند.

مالکی گفت: آمریکایی ها در رابطه با ایجاد ائتلاف همانند همه سیاست های کهنه و پوسیده خود شکست خورده است مثلاً ائتلافی از کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه و رژیم صهیونیستی علیه ایران ایجاد کرد، اما با تدابیر ایران و قدرت‌نمایی آن این ائتلاف راهی جز شکست برای خود پیدا نکرد.

پیام بازدارنده رزمایش دریایی ایران، چین و روسیه
عکس آرشیوی است

بیشتر بخوانید:

شلیک های معنادار در اقیانوس هند برای دیپلمات ها در وین / رزمایش و تیراندازی یگان های شناور ایران، چین و روسیه آغاز شد

اعلام جزئیات مانور دریایی ایران، روسیه و چین در اقیانوس هند

وی افزود: آمریکایی ها ائتلافی با ناتو ایجاد کردند و به عراق و افغانستان لشگرکشی کردند که حدود ۲۰ سال است هیچ دستاوردی جز ویرانی در منطقه نداشته اند پس این ائتلاف ها در منطقه جایی ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تشکیل ائتلافی دریایی در خلیج فارس توسط آمریکایی ها هم سرنوشتی همانند ائتلاف های گذشته خواهد داشت؛ زیرا در خلیج فارس نیروی نظامی قدرتمندی همانند ایران وجود دارد.

21231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • lsu,n IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    منظور از جمله "منطقه دارای صاحب و بزرگ است پس نباید طمعی نسبت به منابع این منطقه داشته باشند." دقیقا کدوم کشوره؟ وقتی از صاحب و بزرگ بجای صاحبان و بزرگان استفاده میکنی یعنی یک کشور.