مر کز آمار از تورم دی ماه و  سهم اجاره مسکن در سبد هزینه خانوار ها گزارش داد / فرمان رئیسی برای مهار رشد اجاره‌بها  و حمایت از اجاره‌نشینان

رئیسی دستور داد بانک مرکزی سیاست‌های لازم برای مدیریت رشد نقدینگی را تدوین و در سریع‌ترین زمان ممکن به ستاد هماهنگی اقتصادی ارائه کند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل  از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری،  در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که یکشنبه شنبه به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد سه موضوع مهم و تعیین کننده در اقتصاد کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه گزارش مرکز آمار ایران در مورد تورم دی ماه و اجاره مسکن در سبد هزینه خانوار مطرح، و پس از بررسی مقرر شد ستاد هماهنگی اقتصادی سیاست حمایتی در این زمینه را با هدف کنترل رشد اجاره بها و حمایت از اجاره‌نشینان تدوین و ارائه کند.

مر کز آمار از تورم دی ماه و  سهم اجاره مسکن در سبد هزینه خانوار ها گزارش داد / فرمان رئیسی برای مهار رشد اجاره‌بها  و حمایت از اجاره‌نشینان

بیشتر بخوانید :

رئیسی : تورم، مردم و علما را نگران کرده / تورم کنونی در هفتاد سال گذشته بی سابقه بوده 

علم الهدی: متاسفانه گرفتار معیشت و خوراک شده ایم؛ دشمن همین را می خواست

همچنین در این جلسه گزارشی از وضعیت رشد نقدینگی و عملکرد بانک‌ها ارائه شد و رئیس جمهور دستور داد بانک مرکزی سیاست‌های لازم برای مدیریت رشد نقدینگی را تدوین و در سریع‌ترین زمان ممکن به ستاد هماهنگی اقتصادی ارائه کند.

بر اساس این گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در این جلسه  از وضعیت صندوق‌های بازنشستگی و مشکلات آنها گزارش داد و مقرر گردید به صورت لایحه راهکارهای مربوط به صندوق‌ها و مشکلات به شورای عالی اقتصادی و مجلس ارائه شود.

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    6 1
    رییسی هم فقط فرمان می ده. داداش. دو تا آدم باسواد باید می ذاشتی تا این فرمان ها را به حوزه عمل وارد کنند. با این ادمها به هیچ جا نمی رسی.
  • US ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    5 2
    همه چیز ازاد فقط اجاره ها کنترل بشه مگه میشه
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    6 0
    چطور وقتی دولت قیمت ها را افزایش می دهد برای عدالت است و نام آن هم واقعی شدن قیمت ها است خوب مردم هم به دنبال عدالت و واقعی شدن هستند