دفاع سخنگوی جبهه پایداری از کارنامه دولت رئیسی

ایلنا نوشت: متقی‌فر در دفاع از اقدامات دولت جدیدگفت:‌ دولت جدید هم توانسته کشور را با بودجه‌ای که دولت قبل بسته بود، موفق اداره کند. ۲۰۰ هزار شغل جدید را با فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی ایجاد کرده است. 

مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری ، درباره آخرین فعالیت‌ها و اقدامات این تشکل گفت:‌ هنوز به زمان انتخابات نرسیدیم تا بخواهیم تصمیمی درباره آن بگیریم. ما فعلا جلسات جبهه پایداری را تشکیل می‌دهیم، بازنگری در کادر، سازمان و جابه‌جایی نیروها را داریم که از تهران به شهرستان‌ها می‌روند. بیشتر هم سعی می‌کنیم به دولت کمک کنیم و اگر در جایی لازم باشد که رفتاری از دولت مشاهده شود، انتقاد و تذکر خواهیم داد. 

وی درباره اینکه جبهه پایداری از دولت انتقاد کرده است، گفت:‌ بله از دولت انتقاد کردیم اما به دنبال جنجال نیستیم. مهم نیست به چه چیزی تذکر دادیم. مهم این است که موضوع ارزیابی دولت هم در برنامه جبهه قرار دارد. هر انتقادی باشد به صورت دلسوزانه و به دور از فرصت طلبی مطرح کردیم. سعی کردیم تنشی ایجاد نکنیم، دولت آرام باشد و به کارها رسیدگی کند. وقتی رئیس دولت آقای رئیسی از مسکو به تهران می‌آید و سپس به مناطق سیل‌زده می‌رود، این کارها تبلیغاتی نیست، بلکه مشخص است که دولت به مشکلات رسیدگی می‌کند. 

از دولت انتقاد کردیم اما به دنبال جنجال نیستیم/ جلسات جبهه پایداری به صورت مستمر در حال برگزاری است

بیشتر بخوانید:

سخنگوی جبهه پایداری درباره اختلاف نظر با سایر احزاب اصولگرا هم گفت:‌ جبهه پایداری اصلا به این اختلافات فکر نمی‌کند. دو برادر در کنار هم هستیم و ممکن است در بعضی موارد اختلاف نظر داشته باشیم. بعد از انتخابات چه موضوعی می‌تواند باشد که بخواهیم با سایر احزاب اصولگرا گفت‌وگو کنیم؟ ما در کنار یکدیگر هستیم تا بتوانیم به دولت کمک کنیم که باری از روی دوش مردم برداشته شود. ما در دولت روحانی هم به آن‌ها برای حل مشکلات مشاوره دادیم اما هیچ کدام را نپذیرفتند. 

وی در دفاع از اقدامات دولت جدید هم گفت:‌ دولت جدید هم توانسته کشور را با بودجه‌ای که دولت قبل بسته بود، موفق اداره کند. ۲۰۰ هزار شغل جدید را با فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی ایجاد کرده است. 

 متقی‌فر درباره برگزاری جلسات جبهه پایداری گفت: ‌جلسات جبهه پایداری به صورت مستمر در حال برگزاری است. در شهرستان‌ها هم جلسات جداگانه برگزار می‌شود که نتایج آن را پیگیری می‌کنیم.  

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =