آمارهای جذاب از لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱/عکس

سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی آمار جالبی از رقابتهای لیگ ملتهای ۲۰۲۱ به میزبانی ریمینی ایتالیا نوشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛لیگ‌ ملت‌های ۲۰۲۱ با قهرمانی مردان برزیل و زنان ایالات متحده آمریکا به پایان رسید و فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) ۶ ماه بعد از پایان این مسابقات در گزارشی آماری، اطلاعات جذابی از این رقابت‌ها منتشر کرد.

 در گزارش سایت فدراسیون جهانی درباره لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ آمده است:

آمارهای جذاب از لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱/عکس

از نخستین سرویس «سلین ون گستل» بلژیکی در صبح روز ۲۵ مه برای شروع مسابقات لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ در گروه زنان تا آخرین ضربه «والاس د سوزا» برزیلی در دیدار نهایی گروه مردان در شب ۲۷ ژوئن، لیگ ملت‌های والیبال در حالی هواداران خود را حفظ کرد که زنان ایالات متحده آمریکا و مردان برزیل قهرمان شدند.

در مجموع این رقابت‌ها ۲۴۸ مسابقه (۱۲۴ در هر گروه مردان و زنان) شامل ۹۲۲ ست (۴۶۲ ست برای مردان و ۴۶۰ برای زنان) و در مجموع ۴۵۹ ساعت و ۳ دقیقه بازی برای بازگرداندن والیبال جهان پس از وقفه ناشی از همه‌گیری کرونا برگزار شد.

۳۲ تیم در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ حضور داشتند (۱۶ تیم در هر گروه مردان و زنان) که شامل ۵۷۲ بازیکن بود و در مجموع این مسابقات ۴۰ هزار و ۶۹۸ رالی (۲۰۶۱۱ مردان و ۲۰۰۸۷ زنان) انجام شد.

به دلیل محدودیت‌های کووید-۱۹، دیدارهای لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ بدون تماشاگر برگزار شد، اما ۴۰ هزار و ۶۹۸ رالی این رقابت‌ها از سوی طرفداران این رشته ورزشی در سراسر جهان در مجموع ۷۴۴ ساعت پخش زنده مشاهده شد. مجموع زمان تماشای دیجیتالی این مسابقات نیز  ۴.۸ میلیون ساعت بود.

لیگ ملت‌ها در «حباب» امن برگزار شد تا از سلامت و ایمنی همه شرکت کنندگان اطمینان حاصل شود و به همین دلیل شیوع ویروس کرونا در این رقابت‌ها به حداقل رسید.

در مجموع یک هزار و ۳۴۷ نفر از جمله بازیکنان، داوران، مسئولان و کارکنان داخل حباب بودند و در طول این مسابقات یک ماهه ۱۰ هزار و ۱۷۰ تست کووید-۱۹ گرفته شد که هر چهار روز یکبار برای همه افراد اجباری بود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =