۱۹ نفر
۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
آمریکا از اسرائیل توضیح خواست/عکس

ایسنا نوشت: یک شبکه عبری زبان گزارش داد که آمریکا در پیامی از ارتش رژیم صهیونیستی خواسته توضیحاتی را درباره ابعاد مختلف شهادت عمر اسعد، سالمند فلسطینی که حدود دو هفته قبل به شهادت رسید، ارائه دهد.

 شبکه عبری زبان "کان" به نقل از برخی منابع اعلام کرد، وزارت خارجه آمریکا روز جمعه پیامی را برای ارتش رژیم صهیونیستی ارسال کرد که حاوی سوالات مهمی درباره این واقعیت بود که تحقیقات درباره شهادت عمر اسعد هنوز کامل نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز پاسخ داد که تحقیقات به سرعت در دست انجام هستند و به این پرونده رسیدگی جدی می‌شود.

اسعد ۸۰ ساله که تابعیت آمریکایی نیز داشت، در جریان یورش سربازان اسرائیلی به روستایش جلجلیا واقع در شمال رام‌الله به شهادت رسید، او شب هنگام در حال بازگشت از منزل یکی از اقوام خود بود که با یورش سربازان اسرائیلی به روستایش مواجه شد و پس از درگیری با آنها و بازداشت و ضرب و شتم به شهادت رسید.

پزشکی قانونی فلسطین در گزارش خود اعلام کرد، پس از تشریح جسد اسعد، آثار ۱۰ ضربه، خراشیدگی قرمزی و کبودی در نقاط مختلف بدن او از جمله سرش مشاهده شدند.

در ادامه گزارش پزشکی قانونی فلسطین آمده است: خراش‌ها و کبودی‌های دو دست نتیجه خشونت خارجی و سرخی اطراف مچ دست‌ها با بستن آنها تطابق دارند، همچنین در مچ یکی از دست‌ها نیز بندی پلاستیکی دیده شد، ارتش اسرائیل معمولا از این دستبندها در بازداشت‌ها استفاده می‌کند. همچنین خونریزی داخلی در پلک بالا و پایین دو چشم مشاهده شد که احتمالا ناشی از فشار به چشم‌ها در نتیجه استفاده از چشم بند است، علاوه بر این یک تکه پارچه که معمولا ارتش اسرائیل از آنها برای بستن چشم‌ها استفاده می‌کند، در لباس‌های اسعد یافت شد.

آمریکا از اسرائیل توضیح خواست/عکس

همچنین در گزارش کالبدشکافی وجود دو کبودی روی قسمت جلویی سر جسد تایید شده و آمده است این کبودی‌ها ناشی از ضربه به سر هستند.

در پایان این گزارش نیز دلیل فوت ایست ناگهانی قلب ناشی از تنش‌های روانی به دلیل خشونت خارجی وارده اعلام شد، همچنین طبق این گزارش اسعد سابقه بیماری‌های مختلفی داشته است.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    واقعا جا داره بگیم مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    اسرائیل تولید کننده وانتشار دهنده وشیوع دهنده ویروس کرونا در انگلستان واروپا وامریکاست،اسرائیل به خاطر انتقام هولوکاست از اروپا وبه خاطر اخراج یهودیان از انگلستان به فلسطین ، کشور انگلستان واروپا را با ویروس کرونا مورد حمله بیولوژیک قرار داده .اسرائیل عامل اصلی تولید ویروس هوشمند کرونا در جهان است وهر روز یک نوع ویروس دست ساز را به جان بشریت می ندازه باهزینه ای اندک جمعیت کثیری ازجهان رو نابود میکند. وکشورهای هدفش هم اروپا وامریکاوعلی الخصوص انگلستان والمان است چون انگلستان والمان بیشترین جمعیت یهودی را از انگلستان والمان اخراج وبه فلسطین مهاجرت دادند . وبه همین خاطر کشور انگلستان بیشترین تلفات کرونا را نسبت به جمعیتش دارد. درجنگ جهانی دوم هم اسرائیلی ها سابقه این جنایت را داشتند و با انتشار ویروس تیفوس در کشورهای اروپایی باعت کشتار عظیمی از مسیحیان اروپا در کشورهای اروپایی شدند.اروپا وامریکا مهد مسیحیت هستند ودشمن مسیحیان ومهد مسیحیان، یهود واسرائیل است .واسرائیل ویهود همیشه به دنبال کشتن حضرت عیسی مسیح ع ونابودی جمعیت مسیحیت کل جهان بوده است وهیتلر به خوبی خطر یهود را المان درک
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    جهان چاره ای نداره جزء اینکه این حیوانهای وحشی (صهیونهای بی پدرمادر) رو جمع کنه ازصحنه روزگار
  • عباس ایرانی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    جنایتکار از خون آشام دلیل کشتن می‌خواهد بسیار مسخره است
  • داودی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    هرچیی زودتر اسراییل را نابود کید تا نام صهیونیستی اسرائیل نماند انشالله که نابود خواهد شد
  • مهدی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    حالااگر یک دوتابعتی تو ایران به جرم جاسوسی دستگیر بشه همه حقوق بشری های غرب گدایان واویلا سرمیدادند
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    لعنت خدابر این قوم ظالم و خونریز.