آشنایی با مقاصد گردشگری اروپا در زمستان

طبیعتاً قاره سرسبز و زیبای اروپا، مقاصد بسیاری برای گردشگری در تمام فصول سال دارد. هر فصل بسته به ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند مورد توجه گردشگران قرار بگیرد.

شاید سفر در فصول گرم‌تر سال برای افراد راحت‌تر باشد؛ اما نمی‌توان از زیبایی‌های زمستان، کریسمس، برف ‌بازی و مقاصد گردشگری زمستانی اروپایی در فصل زمستان هم چشم‌پوشی کرد. به‌خصوص که زمستان فصل جشن‌های سال نو میلادی در این قاره است. برخی از افراد علاقه وافری به سفرهای زمستانی دارند. به همین خاطر در ادامه سه مقصد بزرگ اروپا برای سفرهای گردشگری را بررسی خواهیم کرد. آن‌گاه می‌توان تور فرانسه، تور اسپانیا و تور سوئیس را در برنامه‌ی گردشگری خود قرار داد. اگر این مقاصد برای شما هم جذاب هستند، با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها کسب کنیم.

گردشگری زمستانی در فرانسه

پاریس پایتخت فرانسه از جمله زیباترین شهرهای جهان در فصل زمستان است. به طوری که می‌توان زمستان را متعلق به پاریس در نظر گرفت. این شهر در فصل زمستان آرامش خاصی دارد. همچنین هزینه بازدید از مکان‌های دیدنی و اقامت در هتل‌های آن نیز ارزان‌تر از سایر فصول است. اگر به دنبال یک سفر آرام اما خاطرانگیز و زیبا در زمستان هستید، گردشگری در پاریس و دیگر شهرهای سفیدپوش فرانسه برای این هدف بسیار ایده‌آل خواهند بود. در این سفر می‌توانید بازدید از مکان‌های زیر را در برنامه سفرتان قرار دهید:

  • خیابان‌ها
  • کافه‌های متعدد خیابان‌های مشهور پاریس مانند خیابان شانزلیزه
  • موزه‌های مشهور
  • کنسرت‌های اپرا
  • آوازهای محلی

گاهاً در ایام کریسمس بازدید از اکثریت موزه‌ها و مکان‌های دیدنی پاریس با نرخ ارزان‌تر یا به‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد. اما برای خرید زمستانی از فرانسه باید جیب‌تان پر از پول باشد!

تور فرانسه

اگرچه در فصل زمستان می‌توان با انواع وسایل نقلیه مانند ماشین، قطار یا هواپیما به فرانسه بروید؛ اما اگر چندان با مقاصد گردشگری زمستانه‌ی فرانسه آشنایی ندارید، مسافرت با تور فرانسه می‌تواند بسیار آسان‌تر باشد. تور فرانسه زمستانه در ماه‌های نوامبر، مارس، دسامبر و ژانویه به راحتی در دسترس قرار دارند. با انتخاب تور فرانسه می‌توانید از مقاصد گردشگری بیشتری در دیگر شهرهای فرانسه غیر از پاریس هم دیدن کرده و با مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده اما هیجان‌انگیز این کشور هم آشنا شوید.

تور اسپانیا

گردشگری زمستانی در اسپانیا

اگرچه نماد سفر به اسپانیا، سواحل آن در فصول گرم هستند؛ اما اسپانیا در زمستان هم می‌تواند بهترین مقصد برای گردشگری باشد. یکی از زیباترین مراسمات مردمی کریسمس از اواخر دسامبر تا ششم ژانویه در مادرید و دیگر شهرهای زیبای اسپانیا جشن گرفته می‌شود. این کشور از ماه دسامبر تا مارس می‌تواند مقصد گردشگری زمستانه باشد. از جمله اصلی‌ترین لذت‌های سفر زمستانی به اسپانیا می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کارناوال‌ها
  • جشن‌های سال نو میلادی در مرکز شهرها
  • وزش‌های زمستانی همچون اسکی
  • اقامت در تفرج‌گاه‌های زمستانه

چهار مورد فوق در این کشور به نسبت برخی دیگر از کشورهای اروپایی ارزان‌تر است و می‌تواند اقامت طولانی‌تر و لذت‌بخش‌تری را برای شما رقم بزند. اگر هوای سرد شما را کلافه کرد، می‌توانید به سمت سواحل جنوبی اسپانیا بروید که در آن‌جا هوا گرمتر است و می‌تواند جلوه دیگری از زیبایی اسپانیا را به سفر شما بیفزاید.

تور اسپانیا

تور اسپانیا نیز مانند دیگر تورهای گردشگری زمستانه از قیمت پایین‌تری برخوردار است. اگرچه می‌توان به‌صورت شخصی در زمستان به اسپانیا سفر کرد، اما با توجه به اینکه در سفرهای زمستانه، صرفاً باید به دنبال مقاصد گردشگری زمستانی این کشور در شهرهای مختلف آن باشید، سفر با تور اسپانیا می‌تواند هیجان‌انگیزتر باشد. به‌خصوص که می‌توان همراهان و دوستانی را برای اسکی و خوشگذرانی در این کشور در طول تور اسپانیا پیدا کرد.

گردشگری زمستانی در سوئیس

سوئیس یکی دیگر از مقاصد شگفت‌انگیز زمستانی است. سوئیس در جای‌جای خود جاذبه زمستانه دارد. از روستاهای گردشگری گرفته تا قله‌های برفی، دریاچه‌های یخ زده با استراحتگاه‌های مخصوص زمستانی در این سرزمین زیبا برای لذت گردشگران مهیا شده است. داخل شهرهای این کشور نیز سفید پوش شده و مناظر بسیار زیبایی را به چشم گردشگران هدیه می‌کنند. سوئیس را می‌توان سرزمین ورزش‌های زمستانه نامید. سفر به شهر زوریخ سوئیس، نه تنها در فصل زمستان، بلکه در کلیه فصول سال، یکی از بهترین مقاصد گردشگری این کشور است. اگرچه زوریخ پایتخت سوئیس نیست، اما یکی از بهترین، زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای آن است. از جمله جاذبه‌های زمستانی سوئیس می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ماهیگیری
  • اسکیت سواری
  • اسکی روی برف
  • اسکی روی یخ
  • سورتمه سواری

علاوه بر موارد فوق، بسیاری دیگر از ورزش‌های زمستانی هیجان‌انگیز به فعالیت‌هایی روتین در فصل زمستان سوئیس تبدیل می‌شوند. اگر در ماه ژانویه به سوئیس بروید، طبیعتاً از لذت‌های کریسمس و آتش‌بازی‌های سال نو میلادی این سرزمین هم بهره‌مند خواهید شد.

تور سوئیس

تور سوئیس

تور سوئیس نیز مانند تور اسپانیا و تور فرانسه در برنامه زمستانی بسیاری از آژانس‌های مسافرتی داخل کشورمان قرار دارد. پس ایرانیانی که به سفر زمستانی اروپا علاقه دارند نیز به واسطه‌ی این تورها می‌توانند به راحتی سفر خود را آغاز نمایند. طبیعتاً سفر با تور سوئیس می‌تواند برنامه‌ی بازدید از زیباترین و مشهورترین جاذبه‌های زمستانی این کشور را در بر داشته باشد. پس اگر شما سوئیس را برای سفر زمستانی خود انتخاب کنید، به راحتی می‌توانید تور مورد علاقه آن را برگزیده و سفرتان را آغاز نمایید.

سفرهای گردشگری زمستانه به اروپا با تورهای «رز آبی»

«رز آبی» یک وبسایت گردشگری است که سفرهای اروپایی زمستانه را در برنامه روتین خود قرار داده است. رز آبی در صدد فراهم کردن امکانی است که بتوان به کمک آن از زیبایی‌های فصل زمستان قاره اروپا لذت برد. اگر تا به امروز به سفر در نیمه دوم سال فکر نکرده‌اید، حالا وقتش است که سفر متفاوتی را برای خود رقم بزنید. اگرچه تورهای گردشگری متنوعی توسط رز آبی ارائه شده است، اما تورهای زمستانه زیر به کشورهای نامبرده از محبوبیت بالاتری در نزد گردشگران ایرانی برخوردارند:

  • تور فرانسه «France Tour»
  • تور اسپانیا «Spain Tour»
  • تور سوئیس «Switzerland Tour»
  • تور فرانسه – اسپانیا «France Spain Tour»
  • تور فرانسه – سوئیس «France-switzerland Tour»
  • تور فرانسه – اسپانیا «France - Spain Tour»
  • تور اسپانیا (بارسلون - تنریف) «Spain Tour»
  • تور سوئیس 7شب زوریخ «Switzerland Tour»
  • و .......

می‌بینید که تورهای گردشگری زمستانه رز آبی به سه کشور فرانسه، اسپانیا و سوئیس، هم به‌صورت تکی و هم به‌صورت ترکیبی ارائه شده است. البته در سایر تورهای دیگر رز آبی می‌توان تورهای فرانسه، اسپانیا و سوئیس را در کنار سفر به هلند، ایتالیا، سوئد و دیگر کشورهای اروپایی رزرو کرد. معمولاً این تورها 7 روزه هستند و اقامت آن‌ها در هتل‌های 4 یا 5 ستاره است. اگر برای سفر زمستانه به اروپا مصمم هستید و برای آن برنامه ریزی کرده‌اید، همین حالا می‌توانید تور مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سفر هیجان‌انگیز و سفیدتان را آغاز نمایید.

 زمستانی به یادماندنی با سفر به اروپا

افرادی که به برف، هوای سرد و ورزش‌های زمستانی علاقه دارند، مسافرت‌های خود را به فصل زمستان اختصاص می‌دهند. بسیارند افرادی که دوست دارند در آخرین فصل سال به قاره اروپا و شهرهای زیبای آن سفر کنند. خوشبختانه از داخل کشور می‌توان با انواع تور فرانسه، تور اسپانیا، تور سوئیس و دیگر تورهای موجود به زیباترین و مشهورترین کشورهای اروپایی سفر کرد. با توجه به این که جشن‌های سال نو میلادی اروپا هم در فصل زمستان روی می‌دهد، سفر زمستانه به این کشورها می‌تواند بسیار جذاب‌تر باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =