کمیسیون تلفیق با «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تامین کارانه پرستاری» در سال ۱۴۰۱ موافقت کرد

ایرنا نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از موافقت این کمیسیون با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تامین کارانه پرستاری در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

«رحیم زارع» در توضیح نشست روز چهارشنبه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: کمیسیون مصوب کرد به منظور اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تحقق کارانه‌ پرستای به میزان ۵ هزار میلیارد تومان از مالیات سیگار به این بخش تعلق بگیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مقرر شد در سال ۱۴۰۱ مربیان قرآنی از نظر استخدامی تغییر وضعیت یافته و بودجه آن از سرجمع بودجه عمومی تامین شود.

کمیسیون تلفیق با «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تامین کارانه پرستاری» در سال ۱۴۰۱ موافقت کرد

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ اعضای کمیسیون تلفیق در نشست امروز مصوب کردند که مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای دانشجویان کمیته امداد خمینی(ره) و بهزیستی در بودجه سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد:‌ همچنین امروز مصوب شد مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۶ نیز برای اشتغال زندانیان حین و بعد از حبس در نظر گرفته شود.

زارع خاطرنشان کرد: در نشست امروز اعضای کمیسیون موافقت کردند که بند (و)‌ تبصره (۲) لایحه بودجه، همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ انجام شود.

۲۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1601469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =