کرونا، اجرای یک نمایش دیگر را در جشنواره تئاتر فجر لغو کرد

ایسنا نوشت: در پی لغو اجرای نمایش «بی‌زمان» که قرار بود امشب، پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه آخرین اجرای خود را در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه ببرد، قائم مقام دبیر جشنواره گفت ممکن است باز هم اجراهای دیگری را لغو کنیم.

نمایش «بی‌زمان» به نویسندگی و کارگردانی پروین هادی‌نیا قرار بود چهار اجرا در بخش دیگرگونه‌های اجرایی جشنواره تئاتر فجر داشته باشد. این نمایش سه اجرای اول خود را روی صحنه برد ولی در تماسی که از سوی جشنواره با مدیر این پروژه گرفته شد، به این گروه اعلام شد آخرین اجرای آنان در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه لغو شده است. 

اتابک نادری، قائم مقام دبیر جشنواره تئاتر فجر درباره لغو آخرین اجرای این نمایش می‌گوید: «به هر حال شرایط خطرناکی است و شاید در روزهای آینده ناچار شویم اجراهای دیگری را هم منتفی کنیم.» 

او ادامه می‌دهد: «باید به پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشیم و به همین دلیل، امروز، پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه اجرای نمایش «بعد از افتادن» هم به دلیل ابتلای بازیگرش به کرونا در تالار مولوی منتفی شد.» 

نادری در پاسخ به این پرسش که وقتی اوج‌گیری سویه اُمیکرون قابل پیش‌بینی بود، چرا از اول اجراهای محدودی را برای جشنواره برنامه‌ریزی نکردیم تا در میانه کار ناچار به لغو بعضی از اجراها نشویم، توضیح می‌دهد: «به هر حال این آثار انتخاب شده بودند ولی ما هم ناچاریم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جدول جشنواره را محدودتر کنیم. با این حال گروه اجرایی نمایش «بی‌زمان» مشکلی برای ادامه اجراهای خود نخواهند داشت و خارج از مقطع برگزاری جشنواره می‌توانند اجرای خود را ادامه دهند.» 

۵۸۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1601688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =