ایجاد انگیزه بیشتر در بستر درک متقابل مسئولان و مجریان امکان‌پذیر است

نخستین جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به ریاست دکتر مهدی منصوری در حالی برگزار شد که رئیس پیشین این دانشگاه به‌منظور دیدار، انتقال تجربیات و خداحافظی با همکاران سابق خود در این جلسه شرکت داشت.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان منصوری که کمتر از یک هفته است سکان هدایت دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد سمنان را به دست گرفته  در این جلسه با دیدگاه‌ها و نقطه نظرات گروه مدیریتی زیرمجموعه‌اش آشنا شد.

وی با ذکر این نکته که بشر با بهره‌گیری از دانش و تجربیات گذشتگان به این مرحله از رشد و شکوفایی رسیده، اظهار کرد: اگر این اصل را بپذیریم، باید بهره‌گیری از تجربیات گذشته را در حرکت به‌سوی تعالی سرلوحه فصل جدید کار و تلاش قرار دهیم.

 منصوری بابیان اینکه انگیزه و شور و حرارت بیشتر در بستر درک متقابل مسئولان و مجریان و همچنین کمک، همدلی و همیاری جمعی امکان‌پذیر است خاطرنشان کرد: ماهیت تغییرات مدیریتی به‌گونه‌ای است که امید به  تغییر در رفتار سازمانی را در مخاطب ایجاد می‌کند. بنابراین نیازمند تلاش بیشتر در سطح واحدهای استان هستیم.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های نهفته‌ای دارد که شناسایی و به‌کارگیری این ظرفیت‌ها گره‌گشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.

منصوری در ادامه سخنان خود به موضوع رضایتمندی در سطح اساتید، کارکنان و دانشجویان پرداخت و بحث ارزیابی عملکرد را دستمایه سخنان خود قرارداد و اضافه کرد: ارزیابی عملکرد از ابزارهای مهم در پیشبرد منطقی و بهینه امور و دستیابی به اهداف است. اما این ارزیابی نباید به‌گونه‌ای باشد که شان و منزلت کارکنان را مخدوش کند.

وی در ادامه به موضوع سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و گفت: این سند ازجمله اسناد جامع و کاملی است که به‌صورت راهبردی فراروی دانشگاه آزاد اسلامی قرارگرفته و تحقق اهداف این سند ازجمله وظایف مهم واحدهای دانشگاهی است.

منصوری در ادامه سخنان خود بر انجام کار کارشناسی در برنامه‌ها طرح‌ها و فعالیت‌های اجرایی حوزه‌ها تأکید کرد و بااهمیت بخشی به جایگاه هیئت‌رئیسه به‌عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری و تدوین سیاست‌های کلان دانشگاهی تصریح کرد: در جلسات هیئت‌رئیسه بایستی موضوعاتی مطرح شود که پیش از آن ساعت‌ها کار کارشناسی بر روی آن انجام پذیرفته و طرح آن موضوع تنها باهدف اطلاع، تأیید، تکمیل و یا اصلاح باشد.

در این جلسه دکتر عبدالله خالصی دوست رئیس سابق و سایر شرکت‌کنندگان به بیان تجربیات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =