فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی خوزستان معارفه شد

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت پتروشیمی خوزستان با حضور سرهنگ فرحانی فرمانده سپاه شهرستان ماهشهر و هیئت همراه و همچنین دکتر رضا صالح احمدی مدیر عامل پتروشیمی خوزستان و سایر مدیران ارشد در سالن کنفرانس مجتمع برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین خوزستان به نقل از شمانیوز، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این شرکت با حضور سرهنگ فرحانی فرمانده سپاه شهرستان ماهشهر و هیئت همراه و همچنین دکتر رضا صالح احمدی مدیر عامل پتروشیمی خوزستان و سایر مدیران ارشد در سالن کنفرانس مجتمع برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سرهنگ فرحانی و هیئت همراه بازدیدی از غرفه دستاوردهای شرکت انجام دادند و مراسم در سالن کنفرانس با تلاوت قرآن کریم آغاز شد.

امنیت به مانند اکسیژن می باشد

سپس دکتر صالح احمدی مدیر عامل شرکت، ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در جلسه به نقش و جایگاه امنیت در کشور و به ویژه در سازمان های تولیدی و جامعه اشاره نمودند. و گفتند: امنیت به مانند اکسیژن می باشد. و تا زمانی که آنرا از دست ندهیم اهمیت ویژه آن قابل لمس نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش اظهار امیدواری کرد که عباس نری میسا فرمانده جدید پایگاه که خود از مدیران موفق اجرایی سازمان هم می باشد بتواند از همت و دانش نیروهای توانای بسیج مجتمع در زمینه های مختلف به نحو احسن استفاده نموده و شاهد موفقیت های بیشتر پایگاه مقاومت بسیج مجتمع و شرکت در عرصه های گوناگون باشیم.

در ادامه مراسم سرهنگ فرحانی طی سخنانی به لزوم همراهی و همدلی برای ایجاد تفکر بسیجی در جامعه و همچنین همگامی مدیریت و بسیج را از عوامل مهم در شرایط کنونی کشور دانستند.

در پایان این برنامه حکم انتصاب عباس نری میسا قرائت و به ایشان تقدیم گردید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1605311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =