درآمد سرخابی‌ها در اولین روز پذیره‌نویسی اعلام شد

بر اساس اعلام معاون فرابورس،‌ در نخستین روز پذیره‌نویسی سرخابی‌ها، باشگاه استقلال ۱۶۷ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۹۰۳ سهم، توسط ۱۷۹ هزار و ۱۸۵ نفر و در مورد باشگاه پرسپولیس ۱۶۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۳۶ سهم توسط ۲۰۱ هزار و ۲۵۴ هزار نفر خریداری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سروش خواجه حق وردی معاون فرابورس گفت: در نتیجه نخستین روز پذیره‌نویسی سرخابی‌ها، باشگاه استقلال ۱۶۷ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۹۰۳ سهم، توسط ۱۷۹ هزار و ۱۸۵ نفر و در مورد باشگاه پرسپولیس ۱۶۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۳۶ سهم توسط ۲۰۱ هزار و ۲۵۴ هزار نفر خریداری شد.

معاون نظارت فرابورس ایران با اشاره به آغاز عرضه سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس (تابلو نارنجی)  گفت: مطابق بند ۱۸ اعلامیه‌های پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه، پذیره‌نویسی استقلال و پرسپولیس از امروز به مدت ۳۰ روز ادامه خواهد داشت.

درآمد سرخابی‌ها در اولین روز پذیره‌نویسی اعلام شد

سروش خواجه حق‌وردی در ادامه اظهار کرد: چنانچه سقف سرمایه تعیین شده قبل از انقضای مهلت پذیره‌نویسی تکمیل و وجوه مورد نظر تامین شود، عملیات پذیره‌نویسی متوقف و پایان پذیره‌نویسی اعلام می‌شود.

او درباره زمان انجام معاملات ثانویه این دو نماد گفت: انجام معاملات ثانویه تا زمان ثبت افزایش سرمایه نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و ایفای تعهدات مد نظر سازمان بورس و اوراق بهادار توسط شرکت‌ها، امکان پذیر نیست.

بر این اساس در اولین روز پذیره‌نویسی ۴۸ میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان از حق تقدم سهام استقلال و ۵۴ میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان از حق تقدم سهام پرسپولیس فروخته شد. 

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1609869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =