۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
قهر پیشکسوت آبی‌ها در جشن واگذاری/عکس

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال با دلخوری جشن واگذاری سهام سرخابی‌ها را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جشن ملی واگذاری سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۲۰ امشب و با حدود یک ساعت تاخیر در هتل المپیک برگزار شد.

سید حمید سجادی(وزیر ورزش و جوانان) رضا درویش(مدیرعامل پرسپولیس) مصطفی آجورلو(مدیرعامل استقلال) محمد مومنی(عضو هیات مدیره استقلال) مجید پوراحمدی(عضو هیات مدیره استقلال)  بهتاش فریبا، محمود خوردبین، حسین کلانی، رضا رجبی، خسرو حیدری، مهدی امیر آبادی، جواد قراب، مسعود معینی، محمدرضا مهرانپور، رضا عنایتی، محمد برزگر، سپهر حیدری، حسن خان محمدی، محمد نوری، بهروز منتقمی، سید جواد هاشمی، سید محمد پولادگر(معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش) مریم کاظمی پور(معاون بانوان وزارت ورزش) و تعدادی از مسئولان وزارت ورزش و هواداران دو تیم برگزار شد.

قهر پیشکسوت آبی‌ها در جشن واگذاری/عکس

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت تیم استقلال که قبل از ورود به سالن برگزاری مراسم، دقایقی همراه با فرزند خود پشت در مانده بود تا مجوز حضورش صادر شود پس از ورود به سالن، دقایقی بعد به دلیل برخی دلخوری‌ها سالن را ترک کرد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی به همراه ماریو تات و ملادن زگانیر پس از ورود به هتل المپیک از دیدن حاضران در لابی هتل تعجب کرده و بلافاصله به اتاق های خود رفتند.

پس از اجرای سرود ملی و ویژه برنامه اعیاد شعبانیه، به مناسب فرا رسیدن روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل حسین قربان زاده، رییس سازمان خصوصی به سخنرانی درباره روند واگذاری دو باشگاه پرداخت. 

وی در بخشی از صحبت های خود عنوان کرد: بیش ترین پذیره نویسی سهام امسال مربوط به این دو باشگاه بوده است. ۲۵۰ هزار نفر برای پرسپولیس و ۲۱۰ هزار نفر برای استقلال با وجود این همه حجم تخریبی ناجوانمردانه پذیره نویسی نویسی کردند. قطاری حرکت کرده که مسیر رو به بازگشتی ندارد و بدون توقف است‌. ایستگاه بعدی کاهش سهم دولت به زیر ۵۰ درصد و انتقال مالکیت است. باید برای همه ورزش و فوتبال این اتفاق بیفتد. همه سهامداران به امور دو باشگاه نظارت خواهند داشت. ریالی از این پول به خزانه و جیب دولت نمی‌رود و باید صرف اصلاح ساختار مالی و مدیریت حرفه‌ای دو باشگاه شود.

نکته قابل توجه غیبت بازیکنان و مربیان فعلی دو تیم در این جشن بود.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =