کسب ۴۹۲ عناوین ورزشی توسط ورزشکاران لرستانی در سال ۱۴۰۰

معاون ورزشی ورزش و جوانان لرستان از کسب ۴۹۲ عنوان توسط ورزشکاران لرستانی در مسابقات بین‌المللی، کشوری و منطقه‌ای طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عبداله عزیز پور با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه ورزش استان در سال جاری گفت : امسال در بخش ورزش استان اتفاقات خوبی افتاده، به‌نحوی که توانستیم یک سهمیه المپیک و دو مدال طلا و نقره را در مسابقات پارالمپیک کسب کنیم.

وی افزود : امسال ۱۶۳ ورزشکار استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد، ۳۷ نفر به عضویت تیم ملی درآمدند.

معاون ورزشی ورزش و جوانان  لرستان با اشاره به کسب ۴۹۲ عنوان در مسابقات بین‌المللی، کشوری و منطقه‌ای در مسابقات مختلف توسط ورزشکاران استان تصریح کرد : همچنین تیم‌هایی از لرستان در مسابقات مختلف شرکت کردند.

عزیز پور در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی پرداخت و عنوان نمود: در این مدت  ۱۲۴ دوره آموزشی در استان برگزار شده و  هزار و ۳۰۵ نفر از ورزشکاران استان دارای کارت بیمه شده و ورزشکار سازمان‌یافته محسوب می‌شوند.

عبداله عزیزپور با بیان اینکه امسال انتخابات ۱۳ مجمع ورزشی را در استان برگزار کردیم اظهار داشت : در استان ۹۲۰ باشگاه ورزشی داریم که توانستیم با صدور مجوز، ۲۲ باشگاه دیگر را اضافه نماییم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی استان بیان داشت : در حوزه پروژه‌های عمرانی، اعتبارات از چند محل تامین می‌شود که طی ۱۸ ماه گذشته، ۱۶ پروژه ورزشی تکمیل و به‌ بهره‌برداری رسیده است.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1611303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =