۳۱ نفر
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
حمله با چاقو به دو روحانی در صحن حرم رضوی

تسنیم نوشت: همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان ساعتی پیش دو طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی(ع) با ضربات چاقوی فردی که هویت آن در دست بررسی است مورد حمله قرار گرفتند.

همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، ساعتی پیش دو طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) با فردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.

با تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

آستان قدس رضوی ضمن محکومیت این تعرض به ساحت مقدس حضرت رضا علیه السلام و روحانیت معزز، موضوع را تا حصول نتیجه و شناسایی عوامل پیگیری خواهد کرد و گزارش آن را متعاقبا به اطلاع مردم عزیز خواهد رساند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1618804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر محمد IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    10 16
    چه ارتباطی میتونه با آغاز رمضان و افزایش این فعالیتها باشه ... ؟ مثل اینکه دارن تمام تلاَون رو برای به انحراف کشوندن مردم و دور کردن اونا از دین با معطوف کردن اذیان به امور بحث برانگیز و دارای تقابل با اسلام انجام میدن ... به عبارتی میخوان جای شیطان رو که در غل و زنجیر هست رو پر کنن تا تلاش های منسجمشون خدشه دار نشه .... بیدار باشید ملت یاعلی التماس دعای فرج
  • M.M IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    13 9
    پناه بر خدا...خدایا همه را به راه راست هدایت فرما... ماه مبارک رمضان...حرم مطهر رضوی... نشانه های ظهور نزدیک است....
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    11 4
    همین جور بی خود و بی جهت؟؟؟!!!