حذف امضاهای طلایی در شهرک‌های صنعتی، واگذاری اراضی الکترونیکی شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به حاکم شدن شفافیت اطلاعات و سالم‌سازی و حذف امضاهای طلایی، گفت: واگذاری اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،محمدرضا باقری با اعلام این خبر افزود: در راستای شفاف‌سازی فرآیندها و تاکید دولت مردمی تمهیدات لازم در خصوص احصاء و الکترونیکی کردن واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام و از ابتدای امسال تمام این فرآیندها به صورت الکترونیکی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: الکترونیکی شدن و حذف فرآیند کاغذی واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اقدامات مهم در راستای شفافیت، جمع‌آوری امضاهای طلایی و مبارزه با فساد و رانت در دولت مردمی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: تمام امور مرتبط با انتخاب قطعات زمین، بارگذاری مدارک و مجوزها، ارسال فرم محاسبه قیمت و واریز وجه به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح مراحل انتخاب و واگذاری قطعات زمین و شرایط مربوط به آن در قالب واریز وجه به صورت نقد و اقساط طبق جدول دستورالعمل ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در اختیار متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان قرار می‌گیرد.

 باقری بیان کرد: با توجه به‌ جدول دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان می‌توانند زمان و نحوه پرداخت وجه را با توجه به گزینه‌های موجود در سامانه تعیین نمایند.

 لازم به ذکر است، تمام متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://eservice.isipo.ir نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست خدمت مورد نظر اقدام و عملیات تخصیص زمین را انجام دهند.

متقاضیان در صورت داشتن هر گونه ابهام و سوال می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۷۰۷۲۳ -۰۲۳ داخلی ۲۰۵ و ۲۰۸ امور متقاضیان شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تماس حاصل نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1619433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =