هفته نامه یالثارات در ستون سیاست به روایت یک همولایتی در مطلبی تحت عنوان از "ادعا تا واقعیت نوشت:

 احمدی‌نژاد (پارسال): هر کدام از اطرافیان من که متهم به فساد اقتصادی هستند را بگیرند و ثابت کنند من خوشحال هم می‌شوم و مشکلی هم ندارم. (جراید)

احمدی‌نژاد (همین ایام اخیر): برخورد‌ها با اطرافیان من سیاسی است و کابینه خط قرمز من محسوب می‌شود و اگر به کابینه دست بزنند من مطالبی را خواهم گفت که کشور و نظام ضرر می‌کند. اینکه برخی از اعضای کابینه را به فساد اقتصادی متهم می‌کنند سیاسی است و می‌خواهند به دولت فشار وارد کنند. اگر بخواهند همکارانم در کابینه را متهم کنند، براساس وظیفه اخلاقی، قانونی و ملی‌ام باید بایستم و از همکارانم دفاع کنم (مثلث 12/4/90)

1-مرگ خوب است اما برای همسایه! عدالت هم خوب است اما فقط برای فرزندان هاشمی!

2- از جمله وظایف قانونی رئیس‌جمهور دفاع از متهمان به فساد اقتصادی است!

3- همه در برابر قانون مساوی‌اند به جز اعضای کابینه و دولت دهم که از قانون و بقیه مردم برترند!

4- قدیم‌ها خط قرمز رئیس‌جمهور قانون و مصالح اسلام و انقلاب و مملکت بود اما این روز‌ها اعضای کابینه خط قرمز رئیس‌ جمهورند!

5- اتفاقاً آقای هاشمی رفسنجانی هم سخت مدافع عدالت اجتماعی و موافق برخورد با مفسدان اقتصادی بود؛ فقط برخورد با فرزندانش را سیاسی می‌دانست و هدف از طرح اتهامات اقتصادی علیه برخی از نزدیکانش را وارد آوردن فشار به خودش اعلام می‌کرد!

 /27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    1 2
    یالثارات! باید این روز را می دیدید. کسی که با آبروی یک فرد بازی کند اصلا معنی آبرو را نمی داند. شما بهتر است کمی به خود آمده و از خودپرستی به خداپرستی برسید.
  • علی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 2
    یالثارات که از طرفداران پر و پا قرص احمدي نژاد بودند، پس چی شد؟ شما آوردینش سر کار، حالا خودتون تحویل بگیرین
  • بهار IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 1
    مصلحت بر منفعت مردم برتري دارد.هرجا كه به نفع باشه عدالت خوبه....
  • حسین IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    مگر با فرزندان هاشمی کاری کردند.
  • بدون نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    فعلا که دولت است که هر روز تخریب می شود و به اسم اشخاص را برخلاف قانون و منویات صریح رهبری متهم می کنند و باز هم نه قوه قضاییه و نه دادستان و نه هیچ کس دیگر از قانون صحبتی نمی کند.
  • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    آقایان یا للثارات کجا مهدی هاشمی و فائزه دستگیر شدند در حالی که شواهد محکم بر مداخله آنان در فعالیت های غیرقانونی بود ولی اطرافیان احمدی نژاد را بدون دلیل دو ماه بازداشت موقت می کنند و دادستان می گوید هنوز دو ماه تمام نشده . .
  • بدون نام US ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    این را خداییش خیلی خوب آمدی؛ چه عجب
  • وارسته IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    البته يک فرق اساسي ميان آقايان هاشمي و احمدي نژاد در اين مورد هست و آن اينکه: دست ها و جريانهايي مي خواهند آقاي هاشمي را تخريب کنند، و براي همين اتهامات اثبات نشده به ايشان نسبت مي دهند. اما فساد اطرافيان آقاي احمدي نژاد در محاکم قضايي ثابت شده است! پس تفاوت ميان اين دو، از زمين تا آسمان است، برادران يالثارات!!!
  • احمد IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    وای بر ما
  • لامردفارس IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    2 0
    دشمنان كمين كرده خيلي هم اين حرف هاراجدي نگيريد به قول معروف مااگرگوشت همديگررا هم بخوريم استخوان همديگررا دور نمي اندازيم اين دعواها ماننددعواهايي كه دريك خانواده انجام ميگيردوروزبعدپاي همديگرمي نشيننداست ويه كمي هم شماالكي خوش باشيد