پیشنهاد پرتغال کنسل شد؛ لژیونر مطرح به زودی با پرسپولیس مذاکره می‌کند!

خبرورزشی نوشت: یکی از بازیکنانی که مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار دارد، مرتضی پورعلی گنجی است

مرتضی پورعلی‌گنجی ستاره خط دفاعی تیم ملی یکی از بازیکنانی بود که هر ساله موقع نقل و انتقالات صحبت از پیوستنش به پرسپولیس به میان می‌آمد. مرتضی که از نفت تهران چهره شد و به تیم ملی رسید در سال‌های اخیر ترجیح داد فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند و به لحاظ مالی قراردادهایی به مراتب بهتر از لیگ ایران ببندد.

از زمان حضور برانکو در پرسپولیس پورعلی‌گنجی هر ساله در لیست نقل و انتقالات این تیم قرار می‌گرفت ولی به دلیل داشتن قرارداد یا پیشنهادهای بهتر قید بازگشت به ایران را می‌زد. بعد از حرف و حدیث‌های مختلف، بالاخره خود مرتضی از علاقه زیادش به پرسپولیس و بازی در این تیم پرده برداشت و اعلام کرد به شدت پرسپولیسی است و قطعا روزی در این تیم بازی خواهد کرد. این بازیکن در نفت تهران شاگرد یحیی گل‌محمدی بود و ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با سرمربی سرخ پوشان دارد. بعد از پایان لیگ بیستم و با قطعی شدن جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس، یحیی به شدت به دنبال جذب یک مدافع وسط مطمئن می‌گشت؛ چه کسی بهتر از پورعلی‌گنجی؟!

در تابستان امسال سرمربی پرسپولیس صحبت‌های مقدماتی را با مرتضی پورعلی‌گنجی انجام داد تا مرتضی بعد از پایان لیگ چین به پرسپولیس بیاید. نکته جالب اینکه مرتضی برخلاف دفعات قبل از بازگشت به لیگ ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس استقبال کرده بود و به یحیی اعلام کرد بعد از اتمام بازی‌های شنزن در لیگ چین به تهران می‌آید و مذاکرات نهایی را با مدیران پرسپولیس انجام خواهد داد. اما یک مصدومیت بد موقع همه قول و قرارها را برهم زد.

پورعلی گنجی که بعد از انجام عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، کم کم آماده حضور در میادین می‌شود، به دلیل ارتباط بسیار خوب با یحیی گل‌محمدی، مدتی در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد تا بتواند فرم بدنی مطلوب خود را پیدا کند و البته در تمرینات تیمی هم حضور پیدا کند. بعد از حضور آزمایشی پورعلی گنجی در تمرینات پرسپولیس، خیلی‌ها مدعی شدند این بازیکن به زودی پرسپولیسی خواهد شد. حتی عیسی آل کثیر هم با گذاشتن یک استوری، ورود مرتضی به پرسپولیس را تبریک گفت ولی بلافاصله استوری خود را پاک کرد.

پورعلی گنجی به تازگی از یک تیم پرتغالی پیشنهاد دریافت کرد ولی شنیده‌های ما حاکی از آن است که پیوستن مرتضی به این تیم پرتغالی کنسل شده و قرار نیست مدافع تیم ملی به این باشگاه برود. پورعلی گنجی دوباره در رادار پرسپولیس قرار گرفته و قرار است به زودی مذاکرات طرفین با یکدیگر آغاز شود.

پرسپولیس که به شدت در خط دفاع ضعف دارد و مدافعان این تیم عملکرد خوبی در این فصل نداشتند، برای سال آینده حداقل 2 مدافع میانی طراز اول جذب خواهد کرد. بین مدافعان فعلی پرسپولیس جدایی علیرضا ابراهیمی قطعی است و وضعیت سیدجلال حسینی هم فعلا نامشخص است.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 1
    ایشان سرباز هست اول باید مثل امیری معافیت پزشکی بگیره بعد بیاد تو تیم، نمیشه که وسط فصل مثل یزدانی بشه.