کمبود کالاهای اساسی درچهارمحال وبختیاری وجود ندارد

ایرنانوشت:سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:کالاهای اساسی برای عرضه در فروشگاه های سطح استان با فراوانی تامین شده است و در این زمینه کمبودی وجود نخواهد داشت

محسن حسین‌میرزایی جمعه شب در نشست شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری که با حضور معاونان عمرانی و امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های جهادکشاورزی، صنعت،معدن و تجارت، رییس سازمان برنامه و بودجه و رسانه‌ها برگزار شد، افزود: دستگاه‌های مرتبط به مردم اطمینان خاطر می‌دهند که کالاهای اساسی در فروشگاه‌ها به موقع تامین می شود و کمبود در این زمینه وجود نخواهد داشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت:کسانی که به هر دلیل یارانه آنها قطع شده است با مراجعه به فرمانداری‌ها نسبت به ثبت‌نام اولیه را با ارائه شماره کد ملی و تلفن در این خصوص اقدام کنند.

وی گفت: با اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، یارانه به صورت واقعی به دست مردم می‌رسد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از دستگاههای ذی‌ربط درخواست کرد با گونه احتکار کالاهای اساسی به شکل قانونی برخورد کنند و آن را به اطلاع مردم برسانند.

وی نظارت گسترده بر بازار را خواستار شد و تاکید کرد: باززرسان به صورت جدی بر قیمت‌ها نظارت کامل داشته باشند .

گفتنی است ، در این نشست معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اقتصادی گزارشی از روند تهیه و توزیع کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری را ارائه کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1630879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =