حمله شبانه حامد لک به کدام پیشکسوت پرسپولیس بود؟

گلر اول پرسپولیس نسبت به اظهارات یکی از مربیان دروازه‌بان علیه او و داوود فنایی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حامد لک در حالی دومین سال حضورش در پرسپولیس را به پایان می‌رساند که طی دو فصل اخیر یک قهرمانی لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده و در لیگ بیستم توانست بیشترین آمار کلین‌شیت را با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ۱۷ مسابقه لیگ برتر ثبت کند.

حامد لک که از ابتدای دوران حضورش در پرسپولیس تاکنون توانسته در رقابت‌های داخلی و آسیایی ۳۵ کلین‌شیت داشته باشد، در چهار مسابقه این فصل لیگ برتر شرایط ایده‌آل خود را سپری نکرده که همین اتفاق موجب شد از ترکیب سرخ‌پوشان فاصله بگیرد ولی پس از اینکه پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش بازگشت.

اما گل دوم سپاهان در دیدار اخیرش مقابل پرسپولیس موجب شد تا حامد لک دوباره مورد انتقاد قرار بگیرد و البته یکی از مربیان دروازه‌بان که مقطع کوتاهی هم در پرسپولیس حضور داشته، مصاحبه‌ای علیه او انجام داده است. او در مصاحبه با ورزش سه سکوتش را شکست و جواب پیشکسوت پرسپولیس که به نظر می رسد وحید قلیچ بوده را داد و گفت:« من اسم هیچ‌کسی را در مصاحبه‌ام نمی‌آورم چون برخی افراد که در این مدت درباره پرسپولیس و شخص من و آقا داوود(فنایی) صحبت کرده‌اند، ۴-۳ ماه هم در این تیم نبوده‌اند که حالا خودشان را پیشکسوت یا مربی سابق می‌دانند! این‌ها در حد پرسپولیس نیستند که درباره آن صحبت می‌کنند. اگر کارنامه بازی و مربیگری آقای فنایی ۱۰۰ باشد، شما صفر هم نیستی. پس بی‌دلیل خودت را به پرسپولیس نچسبان و با دو، سه ماه حضور در این تیم، مدام به افراد اطرافت نگو که تیتر بزنند مربی سابق پرسپولیس فلان حرف را زد. آقای فنایی با سابقه بازی و رزومه مربیگری در پرسپولیس حضور دارد، نه اینکه محتاج گلرها شود تا به پرسپولیس برسد. من روزهای خوب و شیرینی در پرسپولیس داشتم و قهرمانی لیگ و فینال آسیا را تجربه کردم ولی اگر قصوری در این فصل بوده و در سه، چهار بازی نتوانستم آنطور که می‌خواهم برای تیم محبوبم عملکرد داشته باشم، از همه پرسپولیسی‌های دوست‌داشتنی عذرخواهی می‌کنم.»

بیشتر بخوانید:

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =