رونمایی از جلد اول کتاب «کارنامه هاشمی رفسنجانی» در نمایشگاه کتاب 

جلد اول کتاب «کارنامه حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی» همزمان با هشتمین روز نمایشگاه کتاب، چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۱۰:۳۰ با حضور سعید میرزایی، نویسنده کتاب و اساتید و نویسندگان در موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آیین رونمایی از جلد اول کتاب «کارنامه حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی» با محوریت افکار و عملکرد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایشان با حضور سعید میرزایی، نویسنده کتاب و اساتید و نویسندگان فردا، چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ در غرفه موسسه فرهنگی قدر ولایت سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

همچنین در حاشیه این رونمایی، دو کتاب با عناوین «چینی بندزن» که شامل رمانی از کوچ اجباری رضاشاه پهلوی و «تنور دوستی» رمانی درباره حجاب، هر دو به نویسندگی زینب کریمی است به علاقه‌مندان و بازدید کنندگان سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی می‌شود.

کتاب «کارنامه حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی» با محوریت بررسی افکار و عملکرد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایشان در ۴۶۰ صفحه و در قطع وزیری از سوی انتشارات موسسه فرهنگی قدر ولایت روانه بازار نشر شده است.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم اردیبهشت آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه، امروز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت در پی آلودگی هوای تهران تعطیل است.

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1632038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فضل IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    2 0
    نابودی اقتصاد ایران با قدرت بخشیدن به لیبرالیسم و ورود پیمانکاران به همه بخشهای ایران مخصوصا سیستم کارگری ، و عقب انداختن پروژهای تولیدی نفت که درب چاه های خام فروشی بسته شود ... خیانت یا ....
  • حامد IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    4 0
    درسته حافظه تاریخی ملت ضعیفه، اما نه دیگه اینقدر
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 1
    نمیدانم درعنوان ونام کتاب نویسنده ازآیت الله هاشمی چگونه نامبرده ویاچه نوشته امادرخبرمنتشرشددرفضایمجازی شان ایشان رعایت نشده که اگرعمدی نباشد قصوراست ورنه خلاف ادب
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    خدا بدادش برسه اون دنیا من که ازش راضی نیستم