۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
تور راهنمایی برای تازه ‌واردهای ارز دیجیتال

حضور در بازار ارزهای دیجیتال یکی از پررنگ‌ترین بسترهایی است که ما در روزگار خودمان می‌توانیم از آن برای داشتن درآمدهای قابل توجه استفاده کنیم.

زندگی در عصر امروز، سرشار از فرصت‌های ناب برای ساخت امپراطوری خودمان است. از این نظر ما نسبت به گذشتگانمان که چنین فرصت‌هایی را نداشتند و مجبور بودند برای به دست آوردن درآمدی اندک، خودشان را به آب و آتش بزنند بسیار خوش شانس‌تر هستیم.

اگر به تازگی با بازار ارزهای دیجیتال، آشنا شده‌اید یا می‌خواهید نگاهی دقیق‌تر به ماجرای ترید ارز دیجیتال و سازوکار آن بیندازید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ترید ارز دیجیتال چیست؟

به خرید و فروش ارزهای دیجیتال که در بستر اینترنت فعال هستند «ترید ارز دیجیتال» می‌گویند. در کل، واژه «ترید» به معنای «معامله» است. با این حساب اگر نگاه سنتی‌تری به بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم می‌فهمیم که یک «تریدر» مانند همان تاجرهای برنج و شکر و ... خودمان است با این تفاوت که سوژه مورد معامله او به جای شکر، ارز دیجیتال است.

البته همان طور که هر تاجری بسته به وسعت سرمایه‌اش می‌تواند به سود برسد در بازار رمز ارزها هم هر چه سرمایه اولیه بیشتر باشد، سود نهایی هم بیشتر می‌شود. خوشبختانه هر کسی با کمترین میزان سرمایه – 50 هزار تومان – می‌تواند تجارت خود در بازار ارزهای رمز نگاری آغاز کند.

ترید ارز دیجیتال چگونه انجام می شود؟

دروازه ورودی ما به دنیای ارزهای دیجیتال «صرافی» نام دارد. شما برای خرید بیت کوین و فروش آن و در کل، ترید ارزهای دیجیتال به یک حساب در یک صرافی نیاز دارید. اگر یک جستجوی کوتاه در اینترنت داشته باشید متوجه می‌شوید که صرافی‌های ایرانی و خارجی بسیار زیادی وجود دارند و شما باید از میان آنها صرافی مورد نظرتان را برای آغاز ترید، انتخاب کنید.

البته می‌توانید همزمان در چند صرافی حساب داشته باشید. در کل برای آنکه بتوانید مو را در مورد صرافی‌ها از ماست بیرون بکشید و یک صرافی خوب را انتخاب کنید بهتر است موارد زیر را در مورد صرافی مورد نظرتان چک کنید:

1. آیا آن صرافی به ایرانی‌ها خدمات ارائه می‌دهد؟

به دلیلی که ما و شما آن را خوب می‌دانیم - تحریم‌ها – بسیاری از بهترین و معتبرترین صرافی‌های جهانی به ایرانی‌های ساکن در ایران خدمات ارائه نمی‌دهند. البته برخی از هموطنان با استفاده از فیلترشکن و تلاش برای تغییر (IP) سعی می‌کنند در این صرافی‌ها مشغول ترید شوند.

ولی این کار با ریسک بسیار بالایی همراه است. چون اگر آن صرافی متوجه شود، خیلی راحت و بدون آنکه به هیچ مقامی پاسخگو باشد تمام دارایی شما را بلوکه می‌کند! بنابراین قبل از هر اقدامی حتما این موضوع را بررسی کنید.

2. آیا این صرافی قابل اعتماد است؟

همانطور که قبلا گفتیم، صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار زیاد هستند و بیشتر آنها در ظاهر، بسیار قانونی و قابل اعتماد به نظر می‌رسند؛ اما شما نباید گول ظاهرشان بخورید. برای آنکه از اعتبار این صرافی‌ها مطمئن شوید می‌توانید سری به شبکه‌های اجتماعی مثل «توییتر» بزنید و ببینید که مردم راجع به این صرافی چه می‌گویند؟ آیا از آن راضی هستند یا از دستش شکایت دارند؟

3. کارمزد آن صافی چقدر کمتر یا بیشتر از بهترین صرافی‌ها است؟

هر صرافی، نرخی را برای ترید ارزهای دیجیتال در نظر می‌گیرد. اگر مراقب نباشید و در انتخابتان اشتباه کنید این امکان وجود دارد که بخش قابل ملاحظه‌ای از سود خود را بابت کارمزد مبادلات از دست بدهید.

4. آیا این صرافی واقعا امن است؟

امنیت، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب یک صرافی است. نباید به هوای اینکه ایران تحریم است دارایی خود را در حساب هر صرافی که می‌بینید واریز کرده و خدا خدا کنید که امن باشد.

موفقیت در سرمایه گذاری با مجهز شدن به سلاح دانش و تحلیل، امکان پذیر است

تور راهنمایی برای تازه ‌واردهای ارز دیجیتال

چه در آغاز راه باشید و چه مسیری طولانی را در جاده سرمایه گذاری سپری کرده باشید به این معنی نیست که یک سرمایه گذار موفق هستید یا قرار است که صد در صد به آن تبدیل شوید.

به احتمال زیاد شما هنوز به آن موفقیت واقعی که می‌توانید و لیاقتش را دارید نرسیده‌اید. چیزی که می‌تواند این فاصله را کم کند، تلاش شما برای یادگیری، کسب تجربه و به‌ روز نگه داشتن اطلاعات است. برای این کار به جای تلف کردن زمانتان در مسیر آزمون و خطا می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی معتبر، مسیر میانبر را انتخاب کنید.

‌چرا ما برای پیمودن این مسیر، خانه سرمایه را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

به نظر شما چه چیزهایی یک موسسه آموزشی را حرفه‌ای می‌کند؟

· استفاده کردن از اساتید حرفه‌ای

· داشتن تجربه چندین ساله در زمینه آموزش

· عملی و کاربردی بودن آموزش‌ها

· پوشش دادن همه جانبه موضوع‌ها به صورت شفاف و قابل درک

· آنلاین بودن دوره‌ها با توجه به شرایط کرونا و حضوری بودن با توجه به علاقه کاربران برای یادگیری در کنار استاد

· پشتیبانی قوی و بی‌پاسخ نگذاشتن سوال کاربران

· ارتباط با اساتید و رفع اشکال

· گرفتن مدرک معتبر بعد از تمام شدن دوره و ...

خبر خوب اینکه خانه سرمایه تمام این موارد را پوشش می‌دهد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به این ماجرا بیندازیم. شرکت خانه سرمایه:

1- بیش از 10 سال تجربه آموزش سرمایه گذاری در انواع بازارهای مالی را دارد.

2- این مجموعه از سازمان فنی‌ و حرفه‌ای و سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز آموزش گرفته است.

3- دوره آموزش ارز دیجیتال این شرکت، به‌روز و مطابق با آخرین تغییرات بازار ارزهای دیجیتال است.

4- شرکت کردن در دوره‌های این آموزشگاه به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارد. چون تمام موضوع‌ها از صفر آموزش داده می‌شوند.

5- آموزش ارزهای دیجیتال در این آموزشگاه به صورت تئوری و عملی است. به این ترتیب که بعد از آموختن مفاهیمی مانند «آشنایی با ارز دیجیتال یا کریپتو کارنسی»، «روش‌های مختلف کسب سود از ارزهای دیجیتال»، «آموزش کیف پول ارز دیجیتال»، «آموزش صرافی ارز دیجیتال»، «اصطلاحات تخصصی ارز دیجیتال»، «اصول تحلیل تکنیکال»، «نوسان‌گیری»، «پرایس اکشن»، «متاورس»، «اصول تحلیل فاندامنتال»، «افزایش بازدهی ترید»، «nft چیست»، «هنجارهای حاکم بر بازار فیوچر» و موارد بسیاری از این دست، دانشجویان به صورت واقعی وارد معامله می‌شوند و خرید و فروش را زیر نظر استاد خود یاد می‌گیرند.

6- اساتید این دوره‌ها و کلاس‌ آموزش ارز دیجیتال، افرادی تحصیل کرده و با تجربه هستند. این اساتید و متخصصان نزدیک به 10 سال تجربه سرمایه گذاری با مبالغ سنگین را در بازارهای مالی دارند. بنابراین شما می‌توانید روی گفته‌ها و توصیه‌هایشان حساب باز کنید.

7- دوره آموزش ارزهای دیجیتال به دو صورت «آنلاین» و «حضوری» برگزار می‌شود. اگر به شرکت در کلاس‌های حضوری علاقه دارید و فقط با دیدن استادتان می‌توانید خوب یاد بگیرید، به شما شرکت کردن در دوره حضوری را پیشنهاد می‌کنیم.

در غیر این صورت، می‌توانید با شرکت کردن در دوره آنلاین آموزش ارز دیجیتال در هر ساعت از شبانه روز و هر روزی از هفته، آموزش خودتان را پیش ببرید. از این گذشته، شما می‌توانید در دوره آنلاین، بارها یک فیلم آموزشی را تماشا کنید. این امکانی است که در کلاس‌های حضوری برایتان رخ نمی‌دهد.

در دوره ارز دیجیتال خانه سرمایه این فرصت طلایی را دارید که در کنار استادتان به ترید مشغول شوید. این ماجرا به شما کمک می‌کند تا از اشتباه‌هایی که در هنگام ترید می‌کنید با خبر شوید و از راهنمایی‌های مستقیم استادتان کمک بگیرید. می‌توانید ویدیوی دانشجویان موفقی که هنگام ترید در کنار استادشان به سودهای قابل توجهی رسیدند را در سایت خانه سرمایه تماشا کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1632282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =