۱ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
جانشین کریم باقری در تیم ملی مشخص شد

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه لغو دیدار دوستانه ایران و کانادا امکانپذیر نیست، گفت: مذاکره برای حضور خداداد عزیزی در تیم ملی در سطح کادر فنی و سرپرست است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان اصولی در خصوص آخرین وضعیت برگزاری بازی تدارکاتی ایران - کانادا گفت: دیدار با کانادا قطعی است و در ونکوور بازی می‌کنیم. بازی دوم در کشور کانادا در حال پیگیری است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می‌کرد، ادامه داد: توافق برای بازی دوم در سطح سرمربی و سرپرست تیم‌ها انجام شده است. فقط بحث قرارداد و تعیین محل بازی می‌ماند که احتمالاً این مسابقه در شهر تورنتو خواهد بود.

اصولی درباره فشارهایی که برای لغو بازی ایران - کانادا وجود دارد، تصریح کرد: بازی با توافق فدراسیون کانادا قرارداد امضا شده است و نمی‌توانند لغو کنند. این یک قرارداد بین المللی است که در چارچوب‌های تعریف شده فیفا منعقد شده است. یکسری حواشی و صحبت‌ها مطرح شده است. همه جا این صحبت‌ها هست. مسئولیتش با فدراسیون و دولت کانادا است.

وی درباره احتمال حضور خداداد عزیزی در کادر فنی تیم ملی ایران به جای کریم باقری هم اظهار کرد: عزیزی از سرمایه‌های بسیار ارزشمند و قیمتی فوتبال ما است. حضور و وجود او فرصت مغتنمی است اما مذاکرات در سطح سرپرست و کادر فنی تیم ملی است. بحثش شده است و گفتگوهایی انجام شده اما این بحث‌ها توسط فدراسیون و هیات رئیسه نیست بلکه توسط کادر فنی و آقای استیلی است. نتیجه اش را به اطلاع ما می‌رسانند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت کریم باقری و انتخابش از بین پرسپولیس و تیم ملی هم گفت: بحث باقری تصمیمی است که سرمربی تیم ملی گرفته و اعلام کرده است. ضمن اینکه بر اساس آیین نامه هم این اتفاق باید بیافتد. در سطح تیم ملی در حال پیگیری است.

به گفته اصولی، امروز برند پیراهن تیم‌های ملی ایران بعد از انجام مناقصه هم مشخص می‌شود و این برند پوشاک تمام تیم‌های ملی در کلیه رده‌ها را تامین می‌کند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =