سهم ۱۰۰ واحدی یزد در فاز اول تفاهم نامه کشوری ساخت مسکن نیازمندان

 مدیرکل کمیته امداد یزد از انعقاد تفاهم نامه میان این نهاد، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای طرح کشور ساخت مسکن مددجویی خبر داد و گفت: سهم استان یزد در فاز نخست ۱۰۰ واحد تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمد شجاعان در مراسم انعقاد این تفاهم نامه افزود: در قالب اجرای این تفاهم نامه ۴۰ هزار مسکن مددجویی برای نیازمندان در سطح کشور ساخته می‌شود .

وی اظهار داشت: بر این اساس، کارهای مطالعاتی و زیربنایی این یکصد واحد مسکونی انجام و ساخت آن امسال آغاز می شود.

شجاعان گفت: این نهاد در نظر دارد تلاش خود را برای بهبود وضعیت مسکن نیازمندان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود به کار گیرد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه کشوری بین سازمان بسیج مستضعفین، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن مددجویی بیان کرد: امید است با اجرای این طرح خداپسندانه با مشارکت و همراهی اعضای تفاهم نامه و همچنین کمک های خیرین و مردم نیکوکار استان اتفاقات خوبی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد در امور مربوط به مسکن رخ دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با ارائه گزارش پیشرفت پروژه های استان و همچنین اعلان و بررسی مشکلات و موانع پیش رو گفت : امید است با همکاری بین طرف های تفاهم نامه و همچنین سایر دستگاه های اجرایی کشور و استان که برای خانه دار شدن مددجویان در جریان است، این همکاری و همیاری در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه رسیده و رضایت عیال الله که رسالت ما خدمت به ایشان است صورت پذیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =