۱۲ شهرستان اصفهان در وضعیت زرد کرونایی/۱۲ شهر آبی هستند

در آخرین رنگ‌بندی در زمینه شیوع کرونا در استان اصفهان، امروز ۱۲ شهرستان استان اصفهان با وضعیت آبی و ۱۲ شهرستان استان اصفهان در وضعیت زرد (خطر متوسط) کرونایی است

به گزارش  خبرآنلاین از اصفهان، در آخرین رنگ‌بندی در زمینه شیوع کرونا در استان اصفهان، امروز ۱۲ شهرستان استان اصفهان با وضعیت آبی و ۱۲ شهرستان استان اصفهان در وضعیت زرد کرونایی است.

بر این اساس شهرستان‌های اردستان، بوئین میاندشت، تیران و کرون، چادگان، خوانسار، خمینی‌شهر، خور، دهاقان، سمیرم، فریدن، فریدون‌شهر، نائین و نطنز در وضعیت زرد و خطر متوسط کرونا هستند.

همچنین در حال حاضر اصفهان، آران و بیدگل، کاشان، برخوار، تیران و کرون، شاهین‌شهر، شهرضا، فلاورجان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نجف‌آباد در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

گفتنی است براساس اعلام رنگ بندی جدید وزارت بهداشت هیچ شهرستانی در استان اصفهان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا ثبت نشده است.

خوشبختانه میزان شیوع بیماری کرونا در کل استان اصفهان به حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر در روز رسیده و در روزهای گذشته نیز مورد فوتی گزارش نشده است، اما بنا بر توصیه کارشناسان شبکه بهداشت لازم است مردم در مکانهای شلوغ و پرجمعیت مانند مترو، اتوبوس، تاکسی و غیره حتما از ماسک استفاده کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =