۵۰ درصد از امکانات تلفن ثابت در لرستان بلااستفاده هستند

مدیرمخابرات منطقه لرستان گفت : بعلت عدم استقبال مردم از خدمات تلفن ثابت ، ۵۰ درصد از امکانات این خط تلفن در استان بلااستفاده هستند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، نبی اله شمسی فر دقایقی پیش در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به وضعیت خط تلفن در لرستان گفت : در سطح استان تعداد ۶۲۰ هزار خط تلفن ثابت وجود دارد که ۳۶۰ هزار خط آن فعال هستند

وی افزود: متاسفانه مردم استقبال خوبی از خط تلفن ثابت ندارند و بهمین علت ۵۰ درصد از امکانات این تلفن در استان بلااستفاده است .

مدیرمخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان ۲۲ درصد است اظهار داشت : ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان در قیاس با سایر استانها ضریب پایینی است و درخواست می کنیم مردم از خدمات متنوع این تلفن در استان استفاده بیشتری داشته باشند .

شمسی فر در ادامه با اشاره به وضعیت تلفن همراه در استان تصریح کرد : در استان تعداد ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار سیم کارت وجود دارد که ۴۵۰ هزار سیم کارت از این تعداد فعال هستند .

مدیرمخابرات منطقه لرستان تعداد سیم کارت‌های دائم استان را ۲۳۵ هزار عدد اعلام کرد و افزود : علاوه بر این تعداد مابقی آنها سیم کارت اعتباری هستند.

نبی شمسی فر در ادامه از وجود ۵۹۰ دکل تلفن همراه در استان خبر داد و اظهار داشت : تکنولوژی های مختلفی نیز در اختیار هم استانی هاست و در این حال استفاده هستند و همچنین ضریب نفوذ تلفن همراه در استان ۱۳۰ درصد می باشد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =