سرقت موتورسیکلت‌های رانندگان پیک اینترنتی غذا در نیاوران

تسنیم نوشت: سارق جوانی که موتورسیکلت رانندگان پیک اینترنتی غذا را در نیاوران سرقت می‌کرد، توسط تیمی از مأموران پلیس شاسایی و دستگیر شد.

اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱، مأموران پلیس تهران با شکایت چند مالباخته در جریان سرقت موتورسیکلت‌های چند راننده پیک اینترنتی غذا در شمال تهران قرار گرفتند.

بدین ترتیب مأموران پلیس با دستور بازپرس پرونده تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در ادامه متوجه شدند موتورسیکلت‌ها مقابل چند رستوران توسط یک سارق حرفه‌ای به سرقت رفته است.

تحقیقات بیشتر مأموران پلیس مشخص کرد سارق جوان، هنگامی که رانندگان پیک برای دریافت غذا وارد رستوران می‌شده‌اند، دست به سرقت موتورسیکلت زده است.

مأموران پلیس هنگامی که متوجه شدند صحنه‌های سرقت به دوربین مداربسته مجهز است به بازبینی آنها پرداخته و سارق حرفه‌ای را شنایی کردند.

تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه سارق ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت نیروی انتظامی در خیابان شهید باهنر منطقه نیاوران، سارق حرفه‌ای را هنگام سرقت موتورسیکلت از راننده پیک اینترنتی غذا مشاهده کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

متهم پس از مشاهده مأموران پلیس بلافاصله با موتورسیکلت سرقتی متواری شد که پس از چند دقیقه در یک تعقیب و گریز دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس منتقل شد.

متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت موتورسیکلت رانندگان پیک اینترنتی غذا در شمال تهران اعتراف کرد و در ادامه تحقیقات مشخص شد موتورسیکلت‌های سرقت رفته برای اعمال مجرمانه استفاده شده است.

بنابر این گزارش، با دستور بازپرس پرونده متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار پلیس قرار گرفت و تحقیقات درباره پرونده ادامه دارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =