فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ماه سال ۱۴۰۱

معاون وظیفه عمومی استان خوزستان از فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان ، سرهنگ "سید فرشاد موسوی" تبار، در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: کلیه مشمولان مقاطع تحصیلی دیپلم، زیردیپلم و دانشگاهی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده‌اند، با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

او افزود: مشمولان می‌بایست ساعت ۶ صبح روز یکشنبه مورخه یک خرداد ماه به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان واقع در جنب موسسه راهگشا حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان داشت: مشمولانی که به مراکز آموزشی داخل استان اختصاص یافته‌اند به صورت انفرادی در تاریخ و ساعت مذکور به مراکز آموزشی مشخص شده مراجعه کنند و نیاز به حضور در این معاونت نمی‌باشد.

سرهنگ موسوی تبار در خاتمه اظهار داشت مشمولان به نکات زیر توجه داشته باشند:

۱- اصل مدارک مورد نیاز ( برگ اعزام، برگ واکسناسیون، کارت ملی، شناسنامه، کارت واکسن - مدارک متاهلی و….) را به همراه داشته باشند.

۲- مشمولانی که هیچکدام از دُزهای واکسن کرونا را تلقیح نکردند از اعزام آنها جلوگیری به عمل می‌آید لذا در فرصت باقیمانده تا روز اعزام حتما یک مرحله واکسن کرونا رو تلقیح کنند.

۳- به منظور صیانت از ابتلا به ویروس کرونا همراه داشتن جیره غذایی خشک بین راهی و وسایل شخصی و بهداشتی توصیه می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =