به هواداران لیورپول هم گفتند بازی منچسترسیتی مساوی شد؟

در رقابت دو غول فوتبال انگلیس، این آبی های شهر منچستر بودند که توانستند در لحظات پایانی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

دیروز لیگ برتر انگلیس یکی از حساس ترین روزهای خود را سپری کرد. هفته آخر لیگ برتر در حالی برگزار شد که دو تیم منچستر سیتی و لیورپول در کورس قهرمانی بودند و این رقابت تا هفته آخر طول کشید. حتی کار به جایی رسید که در یک زمان از بازی همزمان دو تیم، این لیورپول بود که بالاتر از رقیب منچستری خود در صدرجدول قرار داشت اما کامبک تیم گواردیولا کار را برای بندرنشینان سخت کرد.

در دقیقه ۸۰ که لیورپول گل دوم را به ثمر رسانده بود که هواداران این تیم از نتیجه بازی همزمان سیتی با خبر بودند و ثانیه به ثانیه می دانستند که چه اتفاقی در ورزشگاه اتحاد دارد رخ می دهد. این اتفاق ها ما را یاد هفته آخر لیگ چهاردهم انداخت. جایی که بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر تراکتوری به برای تماشای جشن قهرمانی تیم شان به استادیوم یادگار رفتند اما به یکباره تلفن های همراه همه قطع شد و یک نفر به آنها اعلام کرد که سپاهان مساوی کرده و تراکتور با تساوی مقابل نفت به مقام قهرمانی رسیده. ۱۰۰ هزار هوادار تراکتوری به وسط زمین ریختند و جشن گرفتند بدون اینکه بدانند در اصفهان دقیقا چه اتفاقی رخ داده است.

ما سالهاست لیگ برتر را با ادعای حرفه ای شدنش برگزار می کنیم اما تنها چیزی که حرفه ای شده دستمزد بازیکنان و مربیان است. نه نظارتی بر تماشاگرانمان داریم نه مدیرانی داریم که جرات داشته باشند به اشتباه خودشان اعتراف کنند و مصقر همه اتفاقات را دیگران می دانند.

کاش بازی دیرو من سیتی و لیورپول را چندبار برای مدیران سازمان لیگ تا مدیران باشگاه ها دوباره پخش کنیم تا کمی حرفه ای بودن را یاد بگیرند.

256 256

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =