معاون پارلمانی رئیسی در سخنرانی نمازجمعه : اعضای دولت ، اغلب از رزمندگان و یاران حاج‌قاسم هستند

فارس نوشت: حسینی گفت: دولت تلاش می‌کند با عزم راسخ و روحیه انقلابی شرایط کشور روز به روز بهتر شود و در این زمینه دولت گام‌های خوبی برداشته شده است.

سیدمحمد حسینی امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه کرمان با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی مردمی و از جنس مردم و غمخوار مردم است که در حوادث بلافاصله حضور می‌یابد و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند، اظهار داشت: اعضای دولت غالباً از رزمندگان و یاران حاج‌قاسم و برخی هم جوانان متخصص و تحصیلکرده گام دوم انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت تلاش می‌کند با عزم راسخ و روحیه انقلابی شرایط کشور روز به روز بهتر شود و در این زمینه دولت گام‌های خوبی برداشته شده است، افزود: رئیس جمهور با تجربه سال‌های بعد از انقلاب و با اشراف و شناخت به مسائل کشور با جدیت پیگیر امور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولتی تحول‌گرا است و می‌خواهد وضع موجود به نفع مردم تغییر کند و سند تحول در ۳۷ موضوع اساسی کشور نوشته شده که وضعیت فعلی، راه‌های برون رفت از مشکلات، مقابله با چالش‌ها و وضعیت مطلوب در آن تبیین شده است.

حسینی: دولت با عزم راسخ و روحیه انقلابی برای بهترشدن شرایط کشور تلاش می‌کند

بیشتر بخوانید:

حسینی با بیان اینکه حرکت دولت بر اساس قانون اساسی و یک خط مشی معین است و باید همه ظرفیت و توان را به کار گرفت تا به نتیجه رسید، بیان داشت: ۲۲ سفر استانی توسط دولت انجام شده و سفر به استان کرمان نیز طی هفته‌های آینده انجام می‌شود و علت تأخیر در این سفر هم تعیین تکلیف استاندار بود و شاهد تحرک و پویایی در استان پهناور کرمان خواهیم بود.

وی به توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره و اظهار کرد: یک تصمیم خلق‌الساعه بدون مشورت با نخبگان و اقتصاددانان به‌عنوان ارز ترجیحی گرفته شد که ظاهر آن خوب بود و کالای اساسی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گرفت، اما این طرح یبه نام مردم و به کام رانت‌خواران تمام شد.

حسینی بیان کرد: دولت باید شبانه‌روز کار کند و خواسته‌های اقشار مختلف هم باید معقول باشد و مردم اطمینان داشته باشند همه همّ و غم دولت بهبود وضعیت موجود و شرایط اقتصادی بهتر است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در ارتباط تولید بهتر از گذشته عمل می‌شود زیرا بعضی‌ها در گذشته برای بهبود اوضاع اقتصادی امیدشان فقط به غرب و برجام بود اما این دولت سیاست متوازن را در پیش گرفته و با کشورهای دنیا در تعامل است.

وی دستاوردهای سفر رئیس جمهور به کشورها را نشانه تحرک دانست و عنوان کرد: بعضی در گذشته گفتند جریان انقلابی و ارزشی زبان دنیا را نمی‌فهمند اما نیروهای انقلابی از موضع اقتدار و عزت وارد شده و در مذاکرات مثل گذشته دچار وادادگی نیستیم که امتیاز بدهیم.

حسینی با بیان اینکه برجام باید برای ما منافع اقتصادی داشته باشد و تحریم‌ها در عمل برداشته شود، بیان داشت: تنها گزینه پیش روی ما دیپلماسی و گفت‌وگو است و کشوری که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند جرأت نگاه چپ به ایران ندارد.

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1635422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =