پیاده روی حرم تاحرم به مناسبت فتح خرمشهر

پیاده روی و کوهپیمایی کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

همایش پیاده روی و کوهپیمایی بردبلند ویژه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی، با حضور کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: یاد و خاطر شهدای غرور آفرین عملیات بیت المقدس و یاد و خاطره ی ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی میداریم، خصوصا عملیات غرور آفرین بیت المقدس که حقیقتا جلوه های ایثار، ایستادگی و استقامت را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ ناب اسلام محمدی، فرهنگ ایثار و شهادت می تواند نتایج بسیار خوبی را دارا باشد.

سردار افضلی افزود: در این ایام رزمندگان سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه اسلام در راستای حفظ و ارتقاء آمادگی های رزمی و جسمانی و توان رزم اقدام به راهپیمایی برد بلند از جوار آستان مقدس امامزده سیدمحمد در روستای بارده تا آستان مقدس امامزاده سید بهاءالدین محمد در روستای شیخ شبان کردند.

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم خاطر نشان کرد: ان شاءالله که این آمادگی ها و برنامه ها منجر به اجرای مطلوب ماموریت های محوله از سوی سلسله مراتب شود که در راس آن فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد و ان شاءالله باعث رضایت و خشنودی رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1635594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =