ایمن‌سازی نقاط بحرانی متروپل در حال انجام است

رهیاب نوشت : محمد خانچی گفت: سه نقطه بحرانی در محل حادثه متروپل شناسایی‌شده که عملیات در جهت ایمن‌سازی این نقاط در حال انجام است.

محمد خانچی سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان در حاشیه حضور در مکان حادثه ریزش برج دوقلوی متروپل آبادان اظهار کرد: سه نقطه بحرانی در این محل شناسایی شده که عملیات در جهت ایمن سازی این نقاط در حال انجام است اما حین کار بعضا با پیکرهای جانباختگان مواجه می شویم که طبق دستورات صادر شده، عملیات متوقف و اولویت بیرون آوردن پیکرها می شود.

وی افزود: طبق گفته ی مسئولین حاضر در حادثه پلاسکو، انجام عملیات آواربرداری متروپل با توجه به ریزش نیمی از سازه، حضور مردم، ساختمان های اطراف و پیکرهای مدفون شده در زیر آوار سخت تر و پیچیده تر است.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان گفت: روند آواربرداری سازه متروپل مبتنی بر یک عملیات کارشناسی و حرفه ای می باشد که با حضور یک گروه متخصص به صورت مستمر در حال انجام است که باعث شده تا به الان حادثه جانی برای عوامل حاضر در محل حادثه به وجود نیاید و کار با ایمنی بالا صورت گیرد.
خانچی بیان کرد: همچنین موکب های اربعین جهت خدمات رسانی به نیروهای آتش نشانی، امدادگران هلال احمر و مردم در آبادان برپا شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1635669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =