۴۰ واحد صنعتی غیرفعال چهارمحال و بختیاری در نوبت احیا

۹۶۶ واحد صنعتی فعال و ۱۴۰ واحدصنعتی غیرفعال در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد ۴۰ واحد در دستور کار برای احیا و بازگردانی به چرخه تولید است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلاتی مانند بازاریابی، کمبود نقدینگی و سوء مدیریت این واحدهای صنعتی موجب شده که برخی از واحدهای صنعتی استان به صورت غیر فعال باشد.

سجاد رستمی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۸ واحد صنعتی در استان احیا شد و امسال نیز ۴۰ واحد در برنامه برای احیا داریم، افزود: ما به این واحدها مراجعه کرده و مشکلات آن‌ها را بررسی و در ستاد تسهیل مطرح می‌کنیم، اگر این واحدها با دستگاه‌های اجرایی استان مشکل داشتند آن را برطرف کرده و اگر تسهیلات لازم دارند به آن‌ها کمک می‌کنیم همچنین اگر مشاوره لازم داشته باشند به آن‌ها مشاوره می‌دهیم.

رستمی ادامه داد: اگر واحدهای صنعتی مشکلی در تامین مواد اولیه داشته باشند یا در بحث بازاریابی با مشکل مواجه باشند، سازمان صمت به آن‌ها کمک می‌کند تا با مشاوره‌های لازم این واحدها مجدد راه‌اندازی شوند.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بررسی مشکلات یک سری از واحدهای صنعتی راکد استان که اهمیت بالایی دارند را در سفر ریاست جمهوری به استان قرار دادیم که یکی از این واحدها کامپوزیت پویا در شهرستان بروجن است که مخازن کامپوزیتی CNG را می‌سازد که به علت مشکل در بحث بازار چند سال غیر فعال است.

وی گفت: این واحد باید با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قرارداد ببندد تا مشکل حل شود، اگر این واحد در ۳ شیفت فعال شود حدود ۵۰۰ نفر به کار باز می‌گردند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1636283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =