اظهار نظر در خصوص متهمان پرونده مترو پل به عهده دستگاه قضا است

احسان عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در واکنش به نشر برخی از اخبار کذب منتسب به سخنگوی ستاد مدیریت بحران و امداد مترو پل، ضمن رد این موضوع گفت:برخی از مصاحبه ها که از چند پایگاه و کانال خبری منتشر شده است خلاف واقع است. ضمن قدردانی از تمامی رسانه ها که بصورت شبانه روزی در کنار ما هستند، از شهروندان درخواست دارم، اخبار این واقعه را از طریق رسانه ی ملی و خبرگزاری و رسانه های رسمی دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان از آبادان ، عباسپور گفت:تفهیم اتهام و اعلام متهمین و احضار مدیران و هر فردی در هر جایگاه و مقامی،و اظهار نظر قطعی در مورد آن به عهده ی دستگاه قضا می باشد.
عباسپور تصریح کرد:ضمن رد اخباری که مبتنی بر اعلام نام مدیران قبلی استان مبنی بر لزوم پاسخگویی و دستگیری، تصریح میکنم، قطعا از سوی مراجع قضایی افرادی که در این قضیه مقصر بودند مورد اتهام و پیگیری قضایی خواهند بود.

شایان ذکر است در پی فروریختن ساختمان متروپل در تاریخ دوم خرداد ماه در خیابان امیری آبادان متاسفانه تا این لحظه ۳۷ نفر از شهروندان جان خود را از دست داده اند. در این خصوص برخی از مدیران فعلی و قبلی شهرستان بازداشت شده‌اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =