۰ نفر
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
با یک بلاگر حوزه گردشگری آشنا شوید

مهدی بهرامی یکی از گردشگران ایرانی است که سفرهای بسیاری به نقاط مختلف جهان داشته است.

مهدی بلاگر حوزه گردشگری است و افراد بسیاری مطالب و سفرهای او را دنبال می‌کنند. او به 11 کشور دنیا و 26 استان ایران سفر کرده است. مهدی دوست دارد درباره مردم کشورهای مختلف و فرهنگ آنان بیشتر بداند.

اگر می‌خواهید بلیط لحظه آخری اهواز تهران تهیه کنید، بد نیست تجربه‌های گردشگرانی مانند مهدی بهرامی را درباره سفر به اهواز و بسیاری از شهرهای دیگر بخوانید یا در پادکست‌هایی گوش کنید.

مهدی معتقد است هنوز راهی را برای جهانگردی طی نکرده و تازه، کار خود را شروع کرده است. او می‌گوید فقط 6 درصد کشورهای لیست اصلی را دیده و باید برای ادامه بازدیدها مسیر خود را دنبال کند. او دوست دارد از همه کشورهای لیست دیدن کند و با مردم آنها آشنا شود.

سبک سفرهای مهدی بهرامی

سفر کردن برای مهدی بهرامی تفریح و پرکردن ایام تعطیل نیست. او سفر را قسمت مهمی از زندگی خود می‌داند و زندگی او بدون سفر ناقص خواهد بود. سفر سبک زندگی جدانشدنی از مهدی بهرامی است و او تلاش می‌کند این مهم را در زندگی خود حفظ کند. مهدی برای اینکه بتواند سفرهای بیشتری برود سعی می‌کند هزینه‌های زندگی خود را مدیریت کند. او برای حفظ این سبک زندگی، سفر ارزان و کوله گردی یا همان بک پکر را برای سفرهای خود انتخاب کرده است. سفر برای مهدی بهرامی عین زندگی است و شور زندگی خود را با سفرهایش جدا نمی‌داند.

بخش‌هایی از زندگی شخصی مهدی بهرامی

اگر هنوز مشغول جستجو برای رزرو هتل استقلال تهران یا دیگر هتل‌‎ها برای سفر خود هستید، حتما نگاهی به سفرهای مهدی بهرامی و محتواهایی که او تولید کرده بیندازید. شعار مهدی این است که "هر لحظه آماده باشید، فرصت‌ها منتظر نمی‌مانند." مهدی به گفته خودش صبح‌ها بداخلاق است.

او سفری به جنوب کشور داشته و این‌منطقه را یکی از منطقه‌های مستعد گردشگری در ایران می‌داند. مهدی از این‌که چرا جنوب ایران صفی از گردشگران داخلی و خارجی منتظر برای بازدید ندارد تعجب می‌کند. سفر او به بوشهر سفری فراموش‌نشدنی برایش بوده و همواره از آن با جذابیت‌های فراوان یاد می‌کند. تماشای آب زنده و زلال در عسلویه مهدی را شوکه می‌کند. او بیان می‌کند که عسلویه را همیشه با نفت، سیاهی و گرمای سوزان در ذهن خود داشته ولی با دیدن زیبایی‌های آن شوکه شده است.

دغدغه‌های مهدی بهرامی برای گردشگری ایران

مهدی بهرامی با دیدن بسیاری از بخش‌های گردشگری ایران گاهی آزرده شده است. او امیدوار است که به گردشگری در ایران اهمیت بیشتری داده و برای آن برنامه‌های دقیق و منظمی چیده شود. مهدی می‌گوید: "امیدوارم روزی ایران نیز مانند کشورهای توریستی به زیرساخت‌ها، محافظت از اماکن، نگهداری و فرهنگ‌سازی درست در جامعه اهمیت دهد. شاید روزی در زمان دوستی ما با جهان مردمانی برای دیدن این‌زیبایی‌ها (اگر اثری از آن‌ها باقی مانده باشد) به ایران بیایند." همچنین او امیدوار است این توسعه در صنعت گردشگری باعث درآمدزایی و رشد اقتصادی کشور و تغییر نگرش جهان نسبت به اقلیم ایران شود.

همیشه مطالعه سفرهای دیگر گردشگران قبل از سفر یا رزرو بلیط لحظه آخری اهواز تهران می‌تواند راه‌های جدید یا بهتری را برای سفر به شما پیشنهاد دهد. پس حتما قبل از سفر یا در مسیر مطالعه کنید و هرگز دست از آموختن نکشید.

سفرهای مهدی بهرامی؛ بلاگر حوزه گردشگری

تجربه مهدی بهرامی در خانه قایقی

شما نیز می‌خواهید برای سفر بعدی خود هتل استقلال تهران یا دیگر هتل‌ها را رزرو کنید؟ تجربه سفر مهدی بهرامی را به هند بخوانید شاید سفر شما تفاوت‌هایی را پیدا کند. مهدی بهرامی کارالا را استان بهشتی هند می‌داند. او چند سال قبل از رفتن به خانه‌های قایقی می‌خواسته آن‌ها را در کشمیر از نزدیک ببیند که متاسفانه امکان‌پذیر نشده بود.

او در سفری به هند در بخش دیگری به دیدن این‌خانه‌ها می‌رود. او اقامت در این‌خانه‌ها را گران ولی تجربه‌ای با ارزش می‌داند. شاید اگر برای سفر این‌بار خود از بلیط لحظه آخری اهواز تهران استفاده کرده‌اید، بد نباشد برای سفرهای بعدی خود را میهمان این‌ تجربه مهدی کنید. تجربه اقامت روی قایق در دریاچه‌ها و دالان‌های مسیر که شب را در گوشه‌ای روی آب بگذرانید.

مهدی آلپی را شهر خانه‌قایقی‌ها می‌داند. شاید اگر تجربه اقامت در این‌خانه‌ها را از زبان خود مهدی بشنوید، جای شکی برای شما برای دیدن آن‌ها باقی نماند. پذیرایی در قایق از بخش‌های زیبایی آن است و جا دارد با چند عکس این‌خاطره را برای همیشه ماندگار کنید. مهدی آن‌ها را طوری وصف می‌کند که گویی اگر کسی فرصت اقامتی حداقل یک‌روزه در آن‌ها را نداشته چیز بزرگی را از دست داده است. آیا شما هم با او هم‌نظر هستید؟

مهدی بهرامی یکی از بلاگرهای حوزه گردشگری است که افراد بسیاری او را دوست دارند و منتظر تعریف او از سفرهایش هستند. شما نیز اگر به دنبال رزرو هتل استقلال تهران هستید، بد نیست نگاهی به نوشته‌ها و پادکست‌هایی که از مهدی بهرامی یا دیگر بلاگرهای حوزه گردشگری منتشر شده است، بیندازید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1642946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =