جدایی پر از کنایه بازیکن خاطره‌ساز از پرسپولیس/عکس

هافبک تیم پرسپولیس جدایی خود از این تیم را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی شجاعی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و رسما از این تیم جدا شد.

شجاعی با جدایی از نساجی ابتدای لیگ بیستم به جمع قرمزها اضافه شد ولی هرگز نتوانست به جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم برسد و فصل آینده در تیم دیگری بازی خواهد کرد.

او در پست خداحافظی خود متن کنایه‌آمیزی را نوشت:«برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد ، اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید! یقین بدانید که او نابیناست!!!
بنام خدا
روزگار زیبایی را خداوند برایم مهیا ساخت تا در باشگاه بزرگ پرسپولیس در کنار شما هوادارن عزیز و دوست داشتنی سپری کنم
بی نهایت سپاس گذارم
احترام شما هواداران برای من همیشه در الویت بوده و خواهد بود، تشکر ویژه از تمام ارکان باشگاه خواهم داشت و همچنین ارزوی موفقیت برای باشگاه پرسپولیس ،
پیراهن مقدس ش را همیشه در قلبم حفظ خواهم کرد

یا حق»

جدایی بازیکن خاطره‌ساز از پرسپولیس/عکس

هافبک چپ‌پای سابق پرسپولیس با وجود دقایق کمی که به میدان رفت توانست یک خاطره به‌یادماندنی برای هواداران این تیم بسازد. او پنالتی آخر پرسپولیس در بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر را تبدیل به گل کرد و شاید به خاطر همان صحنه همیشه در ذهن پرسپولیسی‌ها ماندگار شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1644277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    4 0
    بازیکن. خیلی خوبیه،اما متاسفانه گل محمدی میدون بهش نداد هر کجا رفت با بازی های خوبش یحیی رو از کارش( کنار گذاشتنش) پشیمون میکنه