شرکتهای دانش بنیان لرستان زیر چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان گفت : با هدف رونق اشتغالزایی در سطح استان از شرکتهای دانش‌بنیان و کارآفرین حمایت می‌کنیم

.به گزارش خبرآنلاین لرستان ، منوچهر گودرزی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ از سوی مقام‌ معظم رهبری تحت عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است و تاکید ایشان بر پایبندی همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به این مساله است، گفت: طی جلسه‌ای با حضور دکتر رازانی و شرکتهای دانش‌بنیان در دانشگاه لرستان برگزار شد بر مزایایی که سازمان تامین اجتماعی نسبت به شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، تاکید شد و در خصوص تفاوت شرکتهای معمولی و شرکتهای دانش‌بنیان توضیحات مبسوطی ارائه شد.

گودرزی تصریح کرد: در نظر داریم نهایت مساعدت و همکاری لازم را با شرکتهای دانش‌بنیان داشته باشیم و نیز کارگاه آموزشی و مشاوره ای برای این شرکتها برگزار خواهیم کرد تا دقیق تر از قوانین ما مطلع باشند و بتوانند از مزایای مندرج در قانون تامین اجتماعی استفاده کنند.

وی با اشاره به رکود صنایع در استان و کشور بخاطر تحریمهای ظالمانه و سایر مشکلات، عنوان کرد: مابقی واحدهای صنعتی و تولیدی نیز توقعات و خواسته‌هایی از تامین اجتماعی دارند که قول مساعد می‌دهیم در چهارچوب قانون نهایت مساعدت لازم را با آنها خواهیم داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان افزود: البته ممکن است تحقق برخی از خواسته‌های آنان توسط اداره کل ممکن نباشد اما ما همین موضوعات را نیز از سازمان مرکزی پیگیری می‌کنیم بلکه شاید تغییری در شرایط و مقررات رخ دهد و این عزیزان مشمول ارفاقات خاصی شوند.

گودرزی خاطرنشان‌کرد: اگر شرکتی یا واحد صنعتی‌ای در حال‌حاضر در بحث پرداخت حق بیمه لیستهای جاری مشکلاتی دارد در حد توان در گرفتن لیستهای حق بیمه، مساعدت لازم را لحاظ خواهیم کرد و نیز در صورتی که بدهی معوق داشته باشند، کمک می‌کنیم با آسانترین حالت قسط بندی شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با استفاده از طرح‌ها و تبصره‌های قانونی باری از دوش کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی فعال برداریم و با حمایت و مساعدت این عزیزان شاهد رونق اشتغالزایی در سطح استان باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1644914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =