۵ نفر
۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
روز تاریخی زندگی کارلوس کی‌روش/عکس

کارلوس کی روش سابقه سرمربیگری رئال مادرید را دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۱۹ سال پیش در چنین روزی با اخراج ویسنته دل‌بوسکه سرمربی موفق رئال‌مادرید در سال ۲۰۰۳ که با انتقادهای زیادی همراه شد، فلورنتینو پرز در دو راهی انتخاب بین ۲ مربی پرتغالی‌(خوزه مورینیو و کارلوس کی‌روش)، به نفر دوم رای داد تا کمک منچستر سرمربی رئال شود.

با این حال کی‌روش در شرایطی که تیم پرستاره‌ای در اختیار داشت نتوانست نتایج مناسبی کسب کند و در پایان فصل از رئال مادرید جدا شد. او با کهکشانی‌ها در لالیگا چهارم شد و در لیگ قهرمانان اروپا هم با شکست مقابل موناکو از دور رقابت‌ها کنار رفت.

روز تاریخی زندگی کارلوس کی‌روش/عکس

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    20 1
    فدراسیون و طرفدارانِ اسکوچیچ دلشان برای سیستمِ بِکِش زیرش که تا قبل از آمدن کارلوس کی‌روش به ایران یعنی سال 2011 در فوتبال ما حکم فرما بود تنگ شده بود که با دیدن سیستمِ اسکوچیچ در بازیهای انتخابی، گمشده خود را پیدا کرده اند و مطمئن هم هستند که با همین سیستمِ مدرن که پپ گورادیولا هم بلد نیست و تیمهای قدرتمند و صاحب سبک فوتبال یعنی کامبوج، هنگ کنگ، عراق، بحرین، سوریه، لبنان و امارات را بردیم و فقط با اختلاف 2 گل به کره جنوبی باختیم و چند تا هم نخوردیم، میتوانیم انگلیس آمریکا و ولز را هم ببریم و نیازی به دفاع منسجم و بازیِ تیمی که کی‌روش ساخته بود که در مقابل آرژانتین اسپانیا و پرتغال کیسه گل نشویم، نداریم.