پاسخ قالیباف به «تذکر» یک نماینده  : یا تهدیداتی که وجود دارد ، این قانون حیاتی است

ایسنا نوشت : نماینده مجلس گفت: دستور کارهایی باید در مجلس بررسی شود که گره ای از کارهای اساسی مردم همچون وضعیت معیشت آنها، وضعیت معلمان و کارگرهای ساختمانی باز کند.

حجت الاسلام جواد نیک‌بین در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس و در جریان بررسی کلیات طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل در تذکری به رئیس مجلس گفت: دستورکارهایی که طی چند وقت اخیر در مجلس بررسی شده را نگاهی بیندازید که چه مواردی را ما در مجلس بررسی کردیم؟

وی افزود: دستور کارهایی باید در مجلس بررسی شود که گره ای از کارهای اساسی مردم همچون وضعیت معیشت آنها، وضعیت معلمان و کارگرهای ساختمانی باز کند. اگر نیاز به استیضاح و تذکر است بیان شده و یا این که اگر احتیاج به تنقیح قوانین و حذف قوانین زاید است؛ آنها در دستور کار قرار گیرد. حال اگر سازمان پدافند غیر عامل یک سال دیگر هم تشکیل شود اتفاقی نمی افتد. وقت مجلس صرف این گونه موارد نشود.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نیک بین، گفت: پدافند غیر عامل از موضوعات حیاتی کشور است، چند وقت قبل مشکلاتی در حوزه توزیع بنزین و کارتهای بنزین و مشکلات فنی در پی آن رخ داد که این از موضوعات مربوط به پدافند غیر عامل بود.

پاسخ قالیباف به «تذکر» یک نماینده  : یا تهدیداتی که وجود دارد ، این قانون حیاتی است

بیشتر بخوانید :

  • «سوال ملی» از وزیر بهداشت اعلام وصول شد


وی افزود: حمله سایبری در شهرداری تهران هم از پدافند غیر عامل است یا این که خیلی از ساختمان ها که دچار مشکل هستند و یا تهدیداتی که وجود دارد از پدافند غیر عامل محسوب می شود. البته این حرف هم درست است که با توجه به عنایت رهبری، یک دهه است که موضوع پدافند غیر عامل به بهترین شکل انجام می شود اما به قانون هم نیاز دارد، به اضافه این که ما کلیاتی در موضوع کارگران ساختمانی تصویب کردیم که مجلس هم دغدغه معیشت دارد.

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =