تاکید قالیباف و اژه‌ای به تصویب لوایح قضایی و هم افزایی قوا

ایرنانوشت : عضو هیات رییسه مجلس از تاکید رییس مجلس برای تسریع در تصویب لوایح قضایی خبر داد و گفت: حجت الاسلام و المسلمین اژه ای نیز قوی شدن قوه قضاییه را سبب قدرت قوای دیگر دانست.

جت‌الاسلام علیرضا سلیمی در توضیح نشست مشترک روز یکشنبه نمایندگان دو قوه مقننه و قضاییه و محمدباقر قالیباف و حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روسای دو قوه به خبرنگاران گفت: در این نشست تعدادی از نمایندگان مجلس و روسای قوه قضائیه پیرامون مسائل مختلف نکاتی را بیان کردند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات مردم در حوزه‌ مسائل قضایی یکی از مسائل مطرح شده در نشست امروز بود که نمایندگان خواستار رفع آن توسط دستگاه قضا شدند.

وی یادآور شد: در این نشست نمایندگان و مسوولان دستگاه قضا به افزایش تعامل دو قوه و سهم مشترک از مسائل یکدیگر تاکید کردند.



تاکید قالیباف و اژه‌ای به تصویب لوایح قضایی و هم افزایی بین قوا
بیشتر بخوانید :

سلیمی با اشاره به سخنان روسای دو قوه در نشست امروز اضافه کرد: رییس مجلس شورای اسلامی در سخنان خود به تسریع در تصویب لوایح قضایی توسط مجلس تاکید کرد تا موانع قانونی در مسیر قوه قضائیه رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رییس قوه قضاییه در سخنانی به این موضوع تاکید کرد که قوی شدن قوه قضاییه، قوت و قدرت قوای دیگر را به دنبال دارد و هم افزایی بین قوا را تقویت خواهد کرد.

220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =