انتظار زود نتیجه گرفتن از سرمربی خارجی غیر منطقی است

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در مورد شرایط کنونی تیم استقلال حرف‌های جالبی می‌زند.

ایمان گودرزی؛ پیشکسوت استقلال معتقد است که سرمربی خارجی احتیاج به زمان دارد و مدیران باشگاه حالا پس از انتخاب سرمربی باید به فکر تقویت تیم و برطرف کردن نقاط ضعف باشند تا استقلال بتواند حضور پر قدرت و مقتدری در لیگ بیست و دوم نیز داشته باشد.

_ ساپینتوس سرمربی استقلال شد، حضور این سرمربی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
شناخت زیادی از او ندارم. باشگاه او را آورده است. قطعا رزومه او مطالعه و بررسی شده است و با شناخت کافی او را سرمربی تیم بزرگ استقلال کرده‌اند.

_با توجه به اینکه استقلال با سرمربی خارجی 50 سال است که قهرمان لیگ نشده، ، به نظرتان ساپینتو گزینه مناسبی است؟

زمانی آقای کخ را آورده بودند که سرمربی بسیار خوبی بود اما عدم حمایت از او و زمان ندادن برای هماهنگی با شرایط فوتبال ایران و استقلال باعث شد که او نتیجه نگیرد. وقتی سرمربی جدید آورده می‌شود باید حمایت شود و خرابش نکنند. بعضی ها که منتظر هستند تا سرمربی نتیجه نگیرد تا او را بکوبند. به هر حال آقای آجورلو حالا او را به تیم آورده و باید حمایت شود. تنها با پشت سرمربی بودن و حمایت از او است که تیم دوباره موفق خواهد شد. هر مربی احتیاج به زمان دارد. اگر سرمربی داخلی باشد بحثش جداست. مربی خارجی احتیاج به زمان دارد که با سیستم و بازیکنانش آشنا شود و بتواند خودش را با شرایط هماهنگ کند. کاملاً غیر منطقیه که از سرمربی خارجی انتظار داشته باشیم که زود نتیجه بگیرد.

_باشگاه تماسی با وریا نداشته و به نظر با تمدید نکردن قراردادش درهای خروج را روی این بازیکن باز کرده‌اند
وریا کاپیتان استقلال است و با تمام وجود برای تیم زحمت کشیده است. تیم را فصل قبل قهرمان کردند. همیشه باید از بازیکنانی که چندین سال برای تیم زحمت کشیده‌اند نهایت ادب و احترام حفظ شود. اگر باشگاه این بازیکن را نمی‌خواهد باید با احترام و در شان او همکاری را پایان دهند. اگر قصد ادامه بازی نداشت باید از او در کادر فنی استفاده کند اگر می‌خواهد به بازی کردن ادامه دهد باید با احترام با هم به همکاری پایان دهند.

_ استقلال فصل آینده قهرمانی را تکرار خواهد کرد؟

امیدوارم که چنین اتفاقی رخ دهد. حالا که تکلیف سرمربی روشن شده است زمان برطرف کردن نقاط ضعف تیم و یارگیری است. با به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر و تمدید با بازیکنان اصلی استقلال می ‌تواند دوباره در این راه سخت برای قهرمانی بجنگد. استقلال همیشه مدعی قهرمانی هست و خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =