چوب رهبری ارکست سمفونی در دست هنرمند آلمانی

ارکستر سمفونیک تهران با اجرای ۳ قطعه در روز های ۳۰ و ۳۱ تیر روی صحنه می رود. حامد گارسچی که افتخاراتی در این حوزه را در کارنامه دارد رهبری و مهرداد غلامی سولیست فلوت این اجرای را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری حامد گارسچی پنج‌شنبه و جمعه، ۳۰ و ۳۱ تیر ، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

مهرداد غلامی سولیست فلوت این اجرای ارکستر سمفونیک است.

اورتور جیبسی بارون با آهنگسازی یوهان اشتراوس، قطعه برای فلوت و ارکستر با آهنگسازی حسین ناصحی و سمفونی شماره ٨ آنتونن دورژاک در سل ماژور، اپوس ٨٨، ۳ قطعه‌ای است که توسط ارکستر سمفونیک نواخته خواهد شد.

حامد گارسچی، متولد تهران و دانش‌آموخته رهبری ارکستر در دانشگاه موسیقی شهر کلن آلمان، تحصیلاتش را زیر نظر اساتیدی همچون میشائیل لوییک، نیکلاس پاسکه، آلکساندر رومپف، فیلیپ آنتره مان و کورت مازور ادامه داد. وی در دوران تحصیل با ارکسترهای متعددی در آلمان، مجارستان و بلغارستان همکاری کرده است.

نامزدی دریافت جایزه مسابقه رهبری ارکستر آلمان در سال ۲۰۱۷ و کسب مقام پنجم در مسابقه رهبری ارکستر آنتال دوراتی در کشور مجارستان، رهبری ارکستر جوانان وتسالار، رهبری ارکستر در فستیوال‌های دیگر سوابق گارسچی هستند. او همچنین در اپراهایی از جمله راینگلد، خفاش، کارمن، فلوت سحر آمیز و اپرای شهر کوبورگ در ایالت بایرن به عنوان اکومپانیمان و رهبر همکاری کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این کنسرت را از سایت مشخص شده تهیه کنند.

چوب رهبری ارکست سمفونی در دست هنرمند آلمانی

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =