شرکت خدماتی نمونه شهرک‌های صنعتی استان سمنان معرفی شد

شرکت خدماتی شهرک صنعتی سمنان به عنوان شرکت خدماتی نمونه استانی در آیین تجلیل از کارآفرینان صنعت  و معدن با حضور علی رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استاندار سمنان و جمعی از مسوولان استانی، صنعتگران و تولیدکنندگان برگزیده و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، علی رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اهدا لوحی از اهتمام راهبری مناسب امور شهرک‌ صنعتی از شرکت خدماتی شهرک صنعتی سمنان به عنوان شرکت خدماتی نمونه استانی تجلیل کرد.
در متن این لوح تقدیر آمده است؛

بسمه تعالی
اینک که با فضل الهی در دومین گام انقلاب اسلامی و در مسیر "جهادی همه جانبه برای ساختن ایران اسلامی بزرگ" گرد هم آمده ایم باور داریم که با تلاش تمامی دست اندرکاران، پیشرفت و بالندگی وطن عزیزمان دست یافتنی است.
شرکت خدماتی شهرک صنعتی سمنان
امروز که با تلاش همه همکاران آن مجموعه، شرکت خدماتی شهرک صنعتی سمنان ، بعنوان شرکت خدماتی نمونه استانی برگزیده شده است، بر خود لازم می دانم از مشارکت و همدلی همه دست اندرکاران در دستیابی به این جایگاه ماندگار تشکر و قدردانی نمایم.
ایفای نقش محوری در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور ماموریتی است بزرگ که بایستی در راستای اجرای آن، همه همکاران بر عهد خود در ارتقای سطح تعالی و ارائه الگویی ملی همچنان پایدار و مصمم باقی مانده تا در آینده ای نزدیک، چشم انداز شرکت مبنی بر تبدیل شدن به الگوی کشوری ، جامه عمل بپوشانیم.تداوم توفیقات جنابعالی را در راستای تحقق منویات داهیانه مقام معظم رهبری از خدای متعال خواستاریم.
علی رسولیان
معاون وزیر و رئیس
سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =