اجازه ندهیم ناآگاهان، جای جلاد و شهید را عوض کنند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز رسالت مهم ما این است که اجازه ندهیم این ناآگاهان، آمریکا را تطهیر کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری، اجازه ندهیم جای جلاد و شهید را عوض کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان تاکستان با اشاره به موضوع بازخوانی حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران حقایقی را به ملت‌های دنیا نشان داد، ما فقط از این نبرد طولانی از خودمان و از حقیقت خودمان دفاع نکردیم که اگر بر این اصل و باور بودیم، امروز برای دفاع از مظلومان عالم در کف میدان نمی‌ماندیم و از حق دفاع نمی‌کردیم.

او افزود: امروز خیلی از ملت‌های دنیا همچنان در سیطره آمریکا هستند اما بخشی از این ملت‌ها جرات و حیات پیدا کردند و امروز آزاد هستند و می‌توانند بدون سلطه آمریکایی‌ها و استکبار جهانی زندگی کنند و حق خودشان را مطالبه کنند. حادثه ترور مقام معظم رهبری ۱۲تیرماه برای تبیین حقوق بشر آمریکایی‌ها تقویم حقیقت‌های انقلاب بزرگ ایران است تا این دشمنی ما و آمریکایی‌ها و فهم نادرست عده‌ای که درگیر مسائل سیاسی داخلی می‌شوند و فکر می‌کنند این دعوایی که بین ملت بزرگ ایران و ‌مریکایی‌ها است، بر سر خاک و منافع است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اما باید بدانند که این دشمنی فقط بر سر خاک و منافع و حوزه نفوذ استراتژیک این دو کشور در منطقه نیست بلکه این جنگ و تقابل، یک دعوای حقیقی است که ملت ایران در ۱۴۰۰سال بعد از حادثه عاشورا علمش را به‌دست گرفت.

سردار آتانی ادامه داد: ما دعوایمان با همه آن‌هایی که به این صفت آمریکایی‌ها مشهور هستند و زندگی می‌کنند است اما روزی که سلطه این سردمداران را از بین بردیم هم پایان مبارزه ما نیست.

این مسئول افزود: همچنان که روزی خروج نظام شاهنشاهی و محمدرضا، پایان مبارزه شما نبود، شاه را از کشور بیرون کردید و با بستر و اقتدار جدیدی ارکان انقلاب شکل گرفت، میدان بزرگتر شد و ملت قدرتمندتری شدیم.

او در ادامه گفت: جنگ بر ملت ایران شد و ما از مرزها و حقیقت خودمان دفاع کردیم. جنگ تمام شد اما آیا نبرد شما پایان یافت؟ ما در شمارش جنایات آمریکا باید دوطرف میدان نبرد را خوب بشناسیم.

سردار آتانی تصریح کرد: ما میدان و هویت خودمان را خوب می‌شناسیم، ما ملت امام حسینیم. ما ملت رام‌الله و محبین امیرالمومنین هستیم این را خوب می‌دانیم. ما در کالبد اسلام تعریف می‌شویم و این را خوب می‌دانیم.

این مسئول ادامه داد: از جبهه خودی صحبت نمی‌کنم، جبهه دشمن را دائم باید رصد کنیم و از این جبهه غافل نشویم، باید جنایت آمریکا و میدان عمل امریکا و مجریان و تصمیم‌سازان آمریکا را بشناسیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اضافه کرد: امروز در ۴۳سالگی انقلاب از جنایات بی‌شمار استکبار جهانی و مدعی حقوق بشر سخن می‌گوییم. امروز دشمنان ملت و انقلاب امکاناتی دارند که می‌توانند در یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار ما را در خانه خودمان با خودمان درگیر کنند، این جنگ با ابزار فیزیکی و کاملا نمایان نیست بلکه جنگی در مواجهه با فرهنگ ماست.

او در ادامه گفت: زمانی آمریکایی‌ها در داخل همین کشور، ما را در مقایسه انسان‌های دنیا هم حساب نمی‌کردند. در همین ایران قانون تصویب کردند، ما در این کف بودیم و این میدان رویارویی ملت ماست ما این نمودار را در ۱۵سال دوران مبارزات در ۴۳سال دوران شیرین حکومت اسلامی برعکس کردیم و امروز ایران در قله‌های موفقیت است و آمریکا در کف است.

سردار آتانی افزود: بعضی‌ها امروز جوری صحبت می‌کنند که آمریکا را الگویی برای آرامش خود قلمداد می‌کنند، این‌ها افرادی ناآگاه هستند و ناآگاه‌تر از این‌ها، افرادی هستند که آن‌ها را در جمهوری اسلامی در ام‌القرا جهان اسلام، در قرارگاه حسین‌بن علی، قاسم سلیمانی، ترویج می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز رسالت مهم ما این است که اجازه ندهیم این ناآگاهان، آمریکا را تطهیر کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری، اجازه ندهیم جای جلاد و شهید را عوض کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =